Persoonlijk zou ik een reactie knop bovenaan de pagina van een topic erg handig vinden, zodat je direct naar het invoer tekstvak wordt verwezen. Momenteel moet je nog naar de onderkant van de pagina scrollen om te kunnen reageren.
Vanuit mijn persoonlijke (en dus niet vanuit Tweakers) visie: het is juist goed om te lezen of jouw reactie misschien al gegeven is in een topic. Daarom is het juist goed om naar beneden te scrollen en de reacties door te nemen.
Daarnaast een mogelijke workaround; is jouw reactie echt van toepassing op een post bovenin? Dan kan je altijd "Quote" gebruiken.
Daarnaast een mogelijke workaround; is jouw reactie echt van toepassing op een post bovenin? Dan kan je altijd "Quote" gebruiken.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
ik heb de foruminstellingen persoonlijk aangepast, zodat de nieuwste berichten op pagina 1 komen ( dus andersom )
Profiel > Voorkeuren > Forum >
Instellingen reactie-overzicht
Draai volgorde reacties om "Ja - Nieuwste reacties bovenaan"
(mogelijk) hierdoor heb ik nu linksboven deze opties al staan :
Reageer •[Report] Rapporteer •Bookmark •Postreminder
Profiel > Voorkeuren > Forum >
Instellingen reactie-overzicht
Draai volgorde reacties om "Ja - Nieuwste reacties bovenaan"
(mogelijk) hierdoor heb ik nu linksboven deze opties al staan :
Reageer •[Report] Rapporteer •Bookmark •Postreminder
[ Voor 33% gewijzigd door HyperTrophy op 15-01-2014 15:39 ]
HyperTrophy, bedankt voor de tip! Overigens heb ik op mijn desktop bovenin wel gewoon een reageer optie staan links naast rapporteer, maar op m'n mobiel staat die optie er niet en moet ik dus eerst naar de onderkant van de pagina's scrollen.