Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multifunctional printer met fotoscanner

Pagina: 1
Acties:

• minks
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 21:10
Beste mensen,

Mijn huidige multifunctional printer begint het langzaam te begeven. Het scannen van een stapeltje documenten via de automatic document feed geeft vaak paperjams. Daarnaast kan hij niet dubbelzijdig printen en dubbelzijdig scannen... tijd dus om eens te zoeken naar een nieuwe.

Op basis van het bovenstaande vooralsnog voldoende kandidaten, maar er is nog een stukje functionaliteit waar ik naar op zoek ben. Ik heb grote hoeveelheden foto's van vroeger (veelal zonder negatieven) en zou deze ook graag via de automatic document feed willen voeden, scannen en opslaan in fotoformaat om zo tijd te besparen.

Nagenoeg alle multifunctionals die ik aantref ondersteunen dit niet of zeggen er niets over. In dat laatste geval wordt er door gebruikers vaak geklaagd dat foto's vast komen te zitten en een support medewerker daarna meld dat het niet bedoeld is voor foto's. Met name foto's met dikker papier zijn snel het slachtoffer. De HP 8600 Pro Plus leek in eerste instantie geschikt, maar kan niet overweg met dikke invoer.

Daarom ook een paar keer gepoogd om een printer te vinden waarbij een speciale tray voor toevoer van foto's als extra module te koop is. Echter nog niets kunnen vinden. Eerlijkheidshalve heb ik nog niet gezocht bij printers in het segment van 750 euro of meer.

Mijn wensenlijstje is vooralsnog:
- Printen in zwart en in kleur
- Dubbelzijdig printen
- Documenten scannen met een automatic document feed (20 pagina's)
- Dubbelzijdig scannen
- Foto's kunnen scannen met de automatic document feed
- Maximaal 300 euro wil ik er aan uitgeven.

Minder belangrijk zijn:
- Fax functionaliteit
- Printkosten per pagina
- De snelheid waarmee scannen/printen plaatsvind

Heeft er iemand positieve ervaringen met een multifunctional die aan het bovenstaande plaatje kan voldoen? Moet ik met mijn foto's toch gaan uitwijken naar aparte fotoscan hardware?

Alvast bedankt!
Rob

• Sartaxi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 00:04
Hey Rob,

ik ben op zoek naar precies het zelfde, heb jij al iets gevonden?

thanks,

Caspar