Generic Windows 7 display driver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Beste mede tweakers,

Mijn huidige Dell E6410 laptop heeft een nvs3100 quaddro videokaart, die samen met de drivers van nvidia ervoor zorgt dat mijn laptop niet volledig uit zijn slaapstand komt.

Ik heb dit probleem altijd kunnen omzeilen door bij Windows updates te kiezen voor de generic Windows display driver (ik weet de exacte naam niet). Echter heb ik deze week windows opnieuw geinstalleerd en nu blijkt dat Windows update ineens wel automatisch de Nvidia driver kiest.

Weet er iemand toevallig waar ik de eerder genoemde standaard display driver van Windows kan downloaden of hoe ik Windows update kan forceren die driver te kiezen.

Ik heb geprobeerd de juiste driver via apparaatbeheer te installeren door automatisch te laten zoeken naar drivers. Helaas zonder succes, wederom wordt de Nvidia driver gekozen.

Google heeft mij ook nog niet de juiste richting op kunnen wijzen.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 22:42
Ik heb precies dezelfde laptop met ook hetzelfde irritante probleem. De enige oplossing die ik nu heb gebruikt is de driver van de dell website gebruiken. Voor de rest driverupdates voor je videokaart negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Raar dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Bedankt voor de tip, het werkt nu gelukkig allemaal weer! :)