Hallo mensen, na de inloopverschijnselen heb ik ik mijn C2 566 op 850 gekregen (stabiel) uiteraard. Ik ben bezitter van een ASUS P3B-F moederbord die de interne CPU temperaturr kan uitlezen. Wat mij opvalt is dat mensen hier spreken over temperaturen van 30-40 graden. Als je mijne idle is zit is daar inderdaad tussen.. Maar aangezien ik zo;n CPU niet heb om uit zijn neus te laten pulken is de mijne eigenlijk praktisch altijd belast met 100% CPU usage. Dan zit mijn CPU rond de 60-70 graden. Hetgeen ik erg warm vind.
Ik bezit teven een Globalwin koeler die mijn celeron 1 erg koel hield.
Nou ben ik eigenlijk benieuwd naar het volgende.. Er zijn mensen die spraken over het verwijderen van een groene laag.
Nou is mijn vraag is dat de laag die op de CPU zit.. Het lijkt namelijk dat er een laagje hars o.i.d. op de CPU zit met een soort van metalen plaatje eronder. Moet deze laag dan verwijderd worden of is het een laag dat op enkele blowers te vinden is ?
Ik denk persoonlijk namelijk dat het mogelijk moet zijn mijn C2 een stuk koeler te krijgen met 100% CPU usage dan nu het geval is ....
Wie heeft suggesties ?
Ik bezit teven een Globalwin koeler die mijn celeron 1 erg koel hield.
Nou ben ik eigenlijk benieuwd naar het volgende.. Er zijn mensen die spraken over het verwijderen van een groene laag.
Nou is mijn vraag is dat de laag die op de CPU zit.. Het lijkt namelijk dat er een laagje hars o.i.d. op de CPU zit met een soort van metalen plaatje eronder. Moet deze laag dan verwijderd worden of is het een laag dat op enkele blowers te vinden is ?
Ik denk persoonlijk namelijk dat het mogelijk moet zijn mijn C2 een stuk koeler te krijgen met 100% CPU usage dan nu het geval is ....
Wie heeft suggesties ?
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.