Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krammie49
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik ben in het bezit van een Sony Xperia m ( C1905), Ik probeer mijn apps van de interne opslag te verplaats naar de externe opslag (SDkaart). Dit lukt mij niet noch met de daarvoor bestemde apps als via de verkenner van mij laptop. Kan iemand mij helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56
Instellingen -> apps -> App aanklikken -> Verplaatsen naar SD

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Kan alleen met een geroote Xperia M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

idd alleen root. Soort van bug.

http://www.consumercompla...-sd-card-c868340#c1914894

root : gebruik frama:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2450265

[ Voor 20% gewijzigd door leuk_he op 15-01-2014 14:47 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krammie49
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
The_Fes, jouw oplossing werkt niet op mijn Sony Xperia M. Ik denk dat ik het toestel zal moeten roote. Ik neem namelijk aan, dat er nieuwe firmware is waarin dit probleem id opgelost. Wat is het ergste dat kan gebeuren als het roote mislukt. Kan ik dan nog terug naar de fabrieksinstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30
Krammie49 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:42:
The_Fes, jouw oplossing werkt niet op mijn Sony Xperia M. Ik denk dat ik het toestel zal moeten roote. Ik neem namelijk aan, dat er nieuwe firmware is waarin dit probleem id opgelost. Wat is het ergste dat kan gebeuren als het roote mislukt. Kan ik dan nog terug naar de fabrieksinstelling?
rooten <> custom rom/nieuwe firmware

de meeste custom roms komen met root rechten, maar niet per definitie.

(of bedoel je:
Ik neem namelijk aan, dat er GEEN nieuwe firmware is waarin dit probleem id opgelost.
)

een nieuwe officiele firmware (die je zonder root of unlocked bootloader kan installeren) zal het probleem wellicht niet oplossen, maar is wel het proberen waard als het inderdaad een bekende bug is.

de alternatieven zijn:
- bootloader unlocken en een custom rom instaleren (al dan niet met root rechten) en een custom rom uitzoeken op het geebruik van een extra data partititie of iets dergelijks
- stock firmware rooten (wellicht ook nodig om bootloader te unlocken) en via een data2ext of apps2sd scipt (of iets dergelijks) je app geheugen verplaatsen/uitbreiden

Strava

Pagina: 1