Hallo,
Ik ben een derdejaars Informatica student en voor het aankomende semester lijkt het me goed om een nieuwe laptop aan te schaffen.
Ik wil er uiteraard op kunnen programmeren. Ik begin wat meer interesse te krijgen in web development, maar ik denk dat de laptop ook goed mag zijn voor software development. Momenteel werk ik in: .NET (Visual Studio; C#, ASP.Net), HTML5, CSS3, Javascript, Jquery. Ik weet niet wat er allemaal bij gaat komen, ik weet eigenlijk ook niet of de talen iets uit maken.
Daarnaast wil ik Photoshop er goed op kunnen laten draaien. Als hobby doe ik aan tekenen (anatomie en dat soort dingetjes) en voor web development zal ik het ook nodig gaan hebben.
Overigens zijn er nog andere wensen:
- minimaal een resolutie van 1920*1080 (mogelijk een IPS)
- tussen 14' en 16'
- ssd van 128gb of hoger
- niet te zwaar; liever niet meer dan 2,5 kg
- stil in geluid, zeker wanneer ik enkel aan het browsen ben oid
- gamen is niet persé een must
- budget ligt rond de 1500,-
Ik zat zelf te denken aan de lenovo thinkpad s540:
pricewatch: Lenovo Thinkpad S540 (20B3001VMH)
Als er onduidelijkheden zijn wil ik die wel aanvullen.
Alvast bedankt.
Ik ben een derdejaars Informatica student en voor het aankomende semester lijkt het me goed om een nieuwe laptop aan te schaffen.
Ik wil er uiteraard op kunnen programmeren. Ik begin wat meer interesse te krijgen in web development, maar ik denk dat de laptop ook goed mag zijn voor software development. Momenteel werk ik in: .NET (Visual Studio; C#, ASP.Net), HTML5, CSS3, Javascript, Jquery. Ik weet niet wat er allemaal bij gaat komen, ik weet eigenlijk ook niet of de talen iets uit maken.
Daarnaast wil ik Photoshop er goed op kunnen laten draaien. Als hobby doe ik aan tekenen (anatomie en dat soort dingetjes) en voor web development zal ik het ook nodig gaan hebben.
Overigens zijn er nog andere wensen:
- minimaal een resolutie van 1920*1080 (mogelijk een IPS)
- tussen 14' en 16'
- ssd van 128gb of hoger
- niet te zwaar; liever niet meer dan 2,5 kg
- stil in geluid, zeker wanneer ik enkel aan het browsen ben oid
- gamen is niet persé een must
- budget ligt rond de 1500,-
Ik zat zelf te denken aan de lenovo thinkpad s540:
pricewatch: Lenovo Thinkpad S540 (20B3001VMH)
Als er onduidelijkheden zijn wil ik die wel aanvullen.
Alvast bedankt.