Ik wil een nieuwe PC voor mijn vader kopen aangezien wat hij nu heeft echt een drama is. Hij heeft praktisch niks op de HDD staan als afbeeldingen enzo, alleen Outlook 2007 gebruikt hij dagelijks wat dus belangrijk is en eventueel ook op de nieuwe moet staan.
Ik zat zelf te kijken naar de BBG van januari, maar zit nu te twijfelen welke opslag er in moet. Een kleine SSD voor het OS en een losse HDD voor enkele bestanden of gewoon gokken dat 120GB genoeg zal zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten & Outlook primair
Wat mag het systeem gaan kosten?
€280 excl. OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier moet ik nog even naar kijken of het compatibel is, HDD & DVD speler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
BBG
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Compact
Ga je overklokken?
Nee
Wat raadde jullie me aan omtrent het opslag?
Ik zat zelf te kijken naar de BBG van januari, maar zit nu te twijfelen welke opslag er in moet. Een kleine SSD voor het OS en een losse HDD voor enkele bestanden of gewoon gokken dat 120GB genoeg zal zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten & Outlook primair
Wat mag het systeem gaan kosten?
€280 excl. OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier moet ik nog even naar kijken of het compatibel is, HDD & DVD speler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
BBG
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Compact
Ga je overklokken?
Nee
Wat raadde jullie me aan omtrent het opslag?
Nvidia rules