Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede gaming desktop en wil die graag zelf samenstellen. Ik heb al een paar onderdelen bij elkaar gezocht en vroeg me af of deze onderdelen wel goed bij elkaar passen en of er bepaalde onderdelen beter tussen passen. Mijn doel is om er een paar jaar mee vooruit te kunnen en om de nieuwste games zonder problemen te kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, op dit moment MMO's, Battlefield 4, DayZ en in de toekomst nog meer games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor, moederbord, goede videokaart, interne harde schijf, behuizing, processorkoeling, intern geheugen, voeding en een solid state drive.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil liever niet overclocken, aangezien ik hier totaal geen ervaring mee heb.
Alvast bedankt,
Dusky.
Ik ben op zoek naar een goede gaming desktop en wil die graag zelf samenstellen. Ik heb al een paar onderdelen bij elkaar gezocht en vroeg me af of deze onderdelen wel goed bij elkaar passen en of er bepaalde onderdelen beter tussen passen. Mijn doel is om er een paar jaar mee vooruit te kunnen en om de nieuwste games zonder problemen te kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, op dit moment MMO's, Battlefield 4, DayZ en in de toekomst nog meer games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor, moederbord, goede videokaart, interne harde schijf, behuizing, processorkoeling, intern geheugen, voeding en een solid state drive.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil liever niet overclocken, aangezien ik hier totaal geen ervaring mee heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 187,40 | € 187,40 |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 31,16 | € 31,16 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 21,50 | € 21,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,04 | € 56,04 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 72,04 | € 72,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 821,59 | |
Alvast bedankt,