Toon posts:

Road Trip DVD werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, hopelijk beetje t correcte forum voor deze vraag.

Van de week Road Trip op dvd gekocht, maar hij komt niet voorbij de logo animatie van Dreamworks. Dus ik em geruild voor een andere, die doet dus precies hetzelfde... ik krijg de Dreamworks logo-animatie, en vervolgens zie ik een halve seconde het 'language selection' schermpje, wat daarna gaat knipperen.

De menu's zijn nog niet toegankelijk, dus ik kan er helemaal niets mee. Iemand deze dvd toevallig ook?

M'n dvd speler is een Creative 12x40x...

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Hmm Andere software geprobeerd? PowerDVD ofzo
Ik had ook zo'n soort probleem met American Pie

En heb je de DVD al in een stand-alone speler geprobeerd?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 23:09 schreef cool0 het volgende:
Hmm Andere software geprobeerd? PowerDVD ofzo
Ik had ook zo'n soort probleem met American Pie

En heb je de DVD al in een stand-alone speler geprobeerd?
Was van plan morgen ff iemand op te zoeken met een stand-alone speler, en intussen was ik al op zoek naar een andere software player dan PowerDVD, maar nog geen succes :)

• cool0

cool0

Effe nog een tip probeer de film effe naar je hdd te rippen en probeer hem dan eens af te spelen en kijken wat hij doet :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ff met de trial versie van WinDVD geprobeerd en die speelt de DVD feilloos af... bug in PowerDVD dus, en daar ben ik niet zo blij mee (aangezien ik op t moment geen standalone player heb)

Thanks voor je moeite Cool0!

• cool0

cool0

No problem

Pagina: 1