Toon posts:

Nvidia GTX GeForce 680 verkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit er aan te denken om mijn GPU eens te upgraden en zit eraan te denken om mijn oude EVGA Nvidia GTX GeForce 680 te verkopen en hem te vervangen voor een Nvidia GeForce GTX 780 TI.
Voor hoeveel zou ik mijn 680 kunnen verkopen, en waar zou ik dit moeten doen?
Sorry als dit op de verkeerde plek gevraagd is, ik ben nieuw op tweakers.

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 13:02
Via V&A kan je de videokaart aanbieden.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:55
Zal iets van 200 opbrengen denk ik, je hebt al nieuwe 770's (680OC) met goede koeler voor 275 euro.
Bij welke games kom je performance tekort?

Verwijderd

Lijkt me een onzinnig dure upgrade voor het verschil wat het brengt.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Het geld zal het niet waard zijn, en zoals Mitsumark ook de vraag in welke games je momenteel te kort komt met je huidige GPU?

Verwijderd

Dat is geloof ik nog altijd een persoonlijke keuze als het wel of niet zijn geld waard is.
Voor de wat zware games kan het wat uitmaken. Zelf ben ik van de gtx680 naar de gtx780 gegaan en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:55
Natuurlijk is het een persoonlijke keuze, maar wellicht is het interessanter om er een 2e 680 bij te zetten.
Echter hebben we daar nu te weinig informatie voor.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Van 680 naar 780ti is wel een grote stap maar als je voeding,mobo, case het toelaten dan is een 2de 680 erbij prikken toch een goede optie. Zelfde of hogere performance als de 690 en die is zeker beter als een 780ti

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals aangegeven is, is www.tweakers.net/aanbod de plek om dingen te verkopen. Daar kun je ook kijken hoeveel anderen vragen voor dezelfde onderdelen.

Sowieso heeft een topic weinig zin als je na een topicstart niet meer reageert. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.