The Big Youtube Topic

Pagina: 1
Acties:

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Goedendag beste mensen,

Ik heb helaas geen topic kunnen vinden betreffend Youtube.

- Wat voor apparatuur gebruik je?
- Wat zijn je systeemspecificaties?
- Persoonlijke tips voor anderen?
- Wat voor kanaal wil je starten in de toekomst?
- Aan te raden software?
- Indien je al een kanaal hebt, wat zijn je ervaringen?

Bonus: Kanaal link? of bijv. alleen vertellen hoeveel subscribers u heeft en/of er advertenties vertoond worden op uw kanaal.

[ Voor 12% gewijzigd door DragonChaser op 14-01-2014 16:19 ]

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Systeem:
- Intel 4770k
- 16gb Ram CL9 1600mhz
- MSI g45 gaming
- 7950 Vapor-x

Apparatuur: Gamecom 380
Software: BB FlashBack
Mogelijk ga ik overstappen naar www.obsproject.com (nog niet getest)

Heb gekozen voor BB FlasBack omdat ik hiermee redelijk kan opnemen met 12 FPS op loseless quality.
Half uur filmpje verwerken duurt 5-10 minuten.

Af en toe stottert mijn commentaar wel door de software... dus ik moet nog even verder onderzoeken.

Ik heb ook een Philips Omniform Microfoon met een grote Jack en een converter naar kleine, helaas is deze 110 ohm en kan ik dus deze niet gebruiken zonder een versterker er tussen te hangen.

Iemand nog goeie tips voor microfoon? ik zou graag wat advies willen ontvangen omtrent microfoon keuze voor Youtube thuis opnames. Heb veel gegoogeld maar nergens is een fatsoenlijke gids te vinden en het enige wat ik dus nog kan doen is producten individueel onderzoeken.

Ik weet nu niet zeker of ik een kleine amplifier moet aanschaffen of bijv. een USB microfoon.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:48
hmm actief topic zeg! Maar wat ik me al langer af vraag. Ik heb veel abonnementen op verschillende youtube . Maar ook verschillende onderwerpen. Kan je niet verschillende lijsten maken met abbonomenten? Bijvoorbeeld, eentje voor muziek kanalen, eentje voor je hobby enzo.

Dan word het veel overzichtelijker.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
joppe113 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:53:
hmm actief topic zeg! Maar wat ik me al langer af vraag. Ik heb veel abonnementen op verschillende youtube . Maar ook verschillende onderwerpen. Kan je niet verschillende lijsten maken met abbonomenten? Bijvoorbeeld, eentje voor muziek kanalen, eentje voor je hobby enzo.

Dan word het veel overzichtelijker.
Dat kon voorheen wel, maar die functionaliteit is er sinds een half jaar niet meer.

En verder is dit topic bedoeld voor mensen die zelf YouTube-video's maken, dus je vraag was hier niet helemaal op de goede plek ;)

The devil is in the details.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:26
@DragonChaser, eeh weeet dat bluemicrophones heel populair waren rond de uitkomst van starcraft 2.

Voornamelijk de Snowball en later de Yeti. Razer heeft vorig jaar ook 1 uit gebracht maar is wel zeer prijzig.
Gaat wel om USB mics. Yeti kan nog stereo opnemen geen idee hoe dat werkt uiteindelijk.

Hopelijk heb je daar wat aan. Zullen vast ook nog wel andere Mics zijn maar toen ik het Gamecommentaar voor een tijdje fanatiek volgde kwam dat het meeste naar voren.