Beste Tweakers,
Deze pc met de hulp van een vriend wat jaartjes geleden in elkaar gezet. Deze is helaas alweer aardig verouderd waardoor ik sommige spellen niet meer op de max kan spelen. Ook zal ik graag wat streamen maar dat is niet echt een must.
Nu heb ik zelf niet de kennis om mijn pc te upgraden dus vandaar wat hulp gevraagd van jullie.
Dit is wat ik op het moment bezit:
Windows 8 Pro Professional
Mobo: MSI H77MA-G43 (MS-7756) 1.0
Beeldscherm: Samsung SyncMaster 22.0"
Processor: Inter Core i7-3770 3.40 GHz
GPU: AMD Radeon HD 7700 Series
PSU: Cooler Master RS-700-ASAB
Geheugen: 2x DDR2 4GB Kingston
Ik hoop dat ik alles wat nodig is heb opgeschreven. Laat me even weten als je nog meer specs nodig hebt.
Alvast bedankt voor de hulp!
Bij deze ook nog mijn speedtest. Streamen zou niet aan mijn internet mogen liggen.
Deze pc met de hulp van een vriend wat jaartjes geleden in elkaar gezet. Deze is helaas alweer aardig verouderd waardoor ik sommige spellen niet meer op de max kan spelen. Ook zal ik graag wat streamen maar dat is niet echt een must.
Nu heb ik zelf niet de kennis om mijn pc te upgraden dus vandaar wat hulp gevraagd van jullie.
Dit is wat ik op het moment bezit:
Windows 8 Pro Professional
Mobo: MSI H77MA-G43 (MS-7756) 1.0
Beeldscherm: Samsung SyncMaster 22.0"
Processor: Inter Core i7-3770 3.40 GHz
GPU: AMD Radeon HD 7700 Series
PSU: Cooler Master RS-700-ASAB
Geheugen: 2x DDR2 4GB Kingston
Ik hoop dat ik alles wat nodig is heb opgeschreven. Laat me even weten als je nog meer specs nodig hebt.
Alvast bedankt voor de hulp!
Bij deze ook nog mijn speedtest. Streamen zou niet aan mijn internet mogen liggen.