001100100010101101011101001
Wat zijn de resultaten van jouw eigen vergelijkend waren onderzoek?
Nou,
Voor zover ik vind zijn beide providers erg gelijk,
Daarom wil ik de ervaringen van de mensen een beetje weten, omdat je op het internet altijd alleen maar negatieve dingen leest.
En of er veel down time etc is vind je eigenlijk nergens terug of andere problemen, alleen maar klachten.
Voor zover ik vind zijn beide providers erg gelijk,
Daarom wil ik de ervaringen van de mensen een beetje weten, omdat je op het internet altijd alleen maar negatieve dingen leest.
En of er veel down time etc is vind je eigenlijk nergens terug of andere problemen, alleen maar klachten.
001100100010101101011101001
Er wordt op het forum verwacht dat je zelf ook inzet toont voordat je een vraag stelt... dat blijkt niet uit je startpost. Misschien heb je idd al het een en ander uitgezocht, maar vermeld dat dan ook even zodat men niet naar dezelfde weg gaat vragen... het forum is wat dat betreft geen helpdesk, het is een manier van samenwerken om tot een oplossing te komen..
Er bestaan diverse sites waar de actuele storingen van providers e.d. worden bijgehouden, daar kan je simpel naar googlen als je wat dat betreft de betrouwbaarheid wil meten. Je zal het verder ook gewoon met de reviews moeten doen ben ik bang, die reviews worden net zo goed door mensen geschreven... misschien wel gedaan door dezelfde personenen die hier wel eens adviseren, want de gemiddelde tweaker is nu eenmaal wat mondiger wat dat betreft.
Er bestaan diverse sites waar de actuele storingen van providers e.d. worden bijgehouden, daar kan je simpel naar googlen als je wat dat betreft de betrouwbaarheid wil meten. Je zal het verder ook gewoon met de reviews moeten doen ben ik bang, die reviews worden net zo goed door mensen geschreven... misschien wel gedaan door dezelfde personenen die hier wel eens adviseren, want de gemiddelde tweaker is nu eenmaal wat mondiger wat dat betreft.
En daar ben ik het helemaal mee eens. Lees eens de Vodafone en Telfort topics door en zet goed op een rijtje welke eisen je precies hebt. Daarna lijkt de keuze maken me niet zo moeilijk, of gewoon iene-miene-mutte doen 
Het lijkt me niet zo zinnig om hier een topic voor open te laten staan.
Het lijkt me niet zo zinnig om hier een topic voor open te laten staan.
If it ain't broken, tweak it!
Dit topic is gesloten.
![]()