Keuze Glasvezel,

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Hey medeTweakers,
Ik heb een vraag, ik twijfel tussen 2 glasvezelproviders,

Telfort of Vodafone, wat zijn jullie meningen qua glasvezel bij de providers ?
of zeggen jullie, kies compleet een ander ?

Moet wel rond de 60 euro liggen, iptv hebben en 100MB up/down.

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Wat zijn de resultaten van jouw eigen vergelijkend waren onderzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Nou,
Voor zover ik vind zijn beide providers erg gelijk,
Daarom wil ik de ervaringen van de mensen een beetje weten, omdat je op het internet altijd alleen maar negatieve dingen leest.

En of er veel down time etc is vind je eigenlijk nergens terug of andere problemen, alleen maar klachten.

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-10 17:46
Er wordt op het forum verwacht dat je zelf ook inzet toont voordat je een vraag stelt... dat blijkt niet uit je startpost. Misschien heb je idd al het een en ander uitgezocht, maar vermeld dat dan ook even zodat men niet naar dezelfde weg gaat vragen... het forum is wat dat betreft geen helpdesk, het is een manier van samenwerken om tot een oplossing te komen..

Er bestaan diverse sites waar de actuele storingen van providers e.d. worden bijgehouden, daar kan je simpel naar googlen als je wat dat betreft de betrouwbaarheid wil meten. Je zal het verder ook gewoon met de reviews moeten doen ben ik bang, die reviews worden net zo goed door mensen geschreven... misschien wel gedaan door dezelfde personenen die hier wel eens adviseren, want de gemiddelde tweaker is nu eenmaal wat mondiger wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:01
En daar ben ik het helemaal mee eens. Lees eens de Vodafone en Telfort topics door en zet goed op een rijtje welke eisen je precies hebt. Daarna lijkt de keuze maken me niet zo moeilijk, of gewoon iene-miene-mutte doen ;)
Het lijkt me niet zo zinnig om hier een topic voor open te laten staan.

If it ain't broken, tweak it!

Dit topic is gesloten.