Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

youtube afspeellijst

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 14:41
Hallo,

Misschien een rare vraag, weet niet of het kan en of dit het juiste topic is.
Maar kan je een een youtube afspeellijst maken van je mp3 bestanden.

Heb in de loop der jaren een hele lijst met losse mp3 files. Muziek in allerlij genres, maar zou deze lijst graag in youtube willen zien. Zodat ik altijd en overal de muziek bij mij heb. 90% van de nummers zal vast op youtube staan, maar om nu paar honderd nummers op te zoeken en op te slaan zie ik niet zitten.

Via google nog niet kunnen vinden wat ik zoeken, wel om complete playlist's te downloaden. Maar niet om ze aan te maken.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Dat kan gewoon op Youtube. Vereist wel een account en dat je een (leeg) kanaal maakt.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• G.Scholtens
Maar kan ik dan youtube de desbtreffende map laten scannen?

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Owh, ik denk dat ik je verkeerd begreep. Ik dacht dat je youtube filmpjes wilde gebruiken, maar je wilt dus je eigen mp3's gebruiken.
Dan zou ik als ik jou was een andere manier gaan bedenken, dit is wel erg omslachtig. Bekijk bijvoorbeeld eens media-servers als Orb en Plex.

• G.Scholtens
Ja ik wil mijn mp3 bestanden, opzoeken op youtube en daar een playlist van maken. Zodat ik dus altijd en overal mijn liedjes bij elkaar heb

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 14:05
Of je neemt een account bij Spotify. Maar dan moet je de liedjes wel zelf opzoeken en sommige liedjes staan (nog) niet in Spotify.

Wat DeTeraarist zegt over media-servers is een beter idee.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

G.Scholtens schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
Ja ik wil mijn mp3 bestanden, opzoeken op youtube en daar een playlist van maken. Zodat ik dus altijd en overal mijn liedjes bij elkaar heb
Dat kan op zich wel, maar niet automatisch.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is 't niet handiger 't spul dan gewoon op een USBstickje te zetten? Of desnoods online ergens op te slaan zodat je (als je internet hebt) er altijd bij kan?
Via youtube lijkt me erg onhandig, of je moet zelf alles gaan uploaden. En zeker met muziek is de kans groot dat die dingen weer eens verwijderd worden vanwege inbreuk op auteursrechten.

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:44

j4y

Volgens mij is een mp3 speler wat je zoekt, die kun je gemakkelijk bij je houden de hele dag en dan moet je wel luisteren enzo met oordopjes maar je kunt ook boxjes aansluiten enzo heel makkelijk

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 14:05
mp3 speler is al ouderwets :P
Gewoon media server software installeren op je PC of NAS en gaan met die hap.
Dan kan je al je mp3'tjes luisteren op je laptop of telefoon (mits je een internetverbinding hebt, natuurlijk).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Verwijderd

Een andere optie is te kijken naar iTunes Match. Heb ik sinds kort in gebruik en bevalt goed.

iTunes Match scant lokaal je music library (dus je MP3's) en checkt of deze al op iTunes staan. Zo ja, dan wordt er niks gedaan. Zo nee, dan wordt de betreffende MP3 geupload.

Vervolgens kun je overal waar je wilt iTunes installeren (max 10 apparaten, dat wel) en dan inloggen met je account. Vanuit daar kun je dan je muziek streamen.

Moet zeggen dat ik het fijn vind werken. Had wat moeite met opzetten, maar dat lag meer aan mijn geneuzel met het verplaatsen van folders en weer wijzigingen in de library e.d.

• G.Scholtens
DeTeraarist schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:48:
[...]

Dat kan op zich wel, maar niet automatisch.
Dan zou ik dus handmatig de liedjes moeten op zoeken en in een playlist opslaan?

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
G.Scholtens schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:40:
[...]

Dan zou ik dus handmatig de liedjes moeten op zoeken en in een playlist opslaan?
Klopt of je moet de Itunes of Google match functie gebruiken, maar dan moet je wel betalen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Xepos op 17-01-2014 11:44 ]

Pagina: 1