Toon posts:

kast moet koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van mening dat mijn kast een stuk koeler moet. Op dit moment is de temp van het mobo constant zo rond de 40 graden, bij een kamer temperatuur van 25 graden.

Ik heb een brakke 999 bigtower kast van Computerland met daarin een Asus k7V moederboard en een athlon 700 proc.

Zou het een goed idee zijn om onderin de kast aan de voorkant een 80 of 60 mm fannetje te zetten die lucht de kast in blaast en bovenin aan de achterkant eenzelfde fannetje dat de lucht er weer uit zuicht?

Waar sluit ik deze fannetjes op aan (ben beginend tweaker :) ) op het mobo of op de voeding?

Alle op of aanmerkingen en ander ideeen zijn welkom.

Bvd -phish

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Zet in het vooronder een 8x8 voor de inlaat en bovenin achter 1 of als het kan 2 8x8 fan's. Je kunt ze gewoon op de voeding aansluiten, let er ff op dat er wel de splits-connectors aanzitten om ze tussen de bestaande voedingskabels te connecten. Gewone fan's zijn voldoende, wil je betere dan moet je ff bij www.oc-shop.nl kijken naar Delta fans.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Dat is gewoon een standaard Tweakers opstelling, altijd eentje vooronder en een of twee boven achter... http://back.to/hardware