Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 19:00
Beste Tweaker,

Ik doe een beroep op mensen met ervaring in de Windows Phone-afdeling. Momenteel bezit ik een LG G2 met een fenomenale accuduur. Ik hoef er niet per se vanaf, maar ik kon laatst heel goedkoop via mijn werkgever aan een nieuwe Nokia Lumia 820 komen. Ik was sowieso al erg benieuwd naar het OS en ik ben heel blij verrast. Wel valt de accuduur van de 820 mij vies tegen. Wellicht is het normaal, maar ik ben erg verwend met de G2 daarin.

Mijn vraag aan jullie: ik zoek een WP telefoon met de beste accuduur. Welke raden jullie mij aan? Budget maakt niet uit. Heb een G2 en een 820 om dan weer van de hand te doen.

Ben benieuwd naar jullie suggesties en ervaringen!

Graizie :)

Groningen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de 4 die ik nu heb gehad, Ascend W1 staat veruit bovenaan. Goed, elke batterijduur is afhankelijk van je bereik (verlies van bereik gaat het hard). W2 heeft soortgelijke duur, maar mist bv flitslicht.

Mijn record :) Met gematigd gebruik.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kFTai5ObjEzs3GUfALLdn9IX/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2014 12:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 19:00
Wow, hele beste! Goede tip, ik had niet gedacht aan Huawei. Hoe is de bouwkwaliteit van dat toestel? Wat mij vooral opvalt nu ik de G2 in mijn handen heb is dat het erg plastic aanvoelt in vergelijking met bijvoorbeeld de Nokia 820.

Ik ga er zeker naar kijken, thanks!

Groningen