Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Beste Tweakers,

Hierbij wou ik graag een voorbeeld laten zien van mijn visitekaartje.
Graag hoor ik jullie reacties/beoordelingen hier over.
Dit is tevens 1 kant, de andere kant moet ik nog maken.
Als jullie tips hebben zou ik die graag willen horen en aan de hand daarvan maak ik de andere kant.

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/2cgy2h2.jpg

Alvast bedankt.
Gr Hari050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:46

eagle00789

Est. November 2005

En voor wat voor een soort bedrijf is dit dan? Misschien wel handig om te vermelden zodat we kunnen oordelen of het een beetje past.

Als dit een design is voor een Design bedrijf, dan past het wel.
Leuk ontwerp zo.

[ Voor 4% gewijzigd door eagle00789 op 14-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Het een design bedrijf inderdaad.
Zelf houd ik me dus bezig met ontwerpen van logo's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11
Is dit een mock-up, of is "Dutch Design" daadwerkelijk de naam? Lijkt me niet handig, "Dutch Design" is de benaming voor de Nederlandse product vormgeving, en komt ook niet bijster origineel over.

Grafisch ontwerp is verder maar een kleine tak van "Design"

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Dit is een mock-up.
Je hebt inderdaad gelijk met dat grafisch ontwerp een kleine tak is van "Design"
Heb maar wat genomen eerst. en kijken wat ik er mee kon.
Verder ben ik nog bezig met namen, maar komen ook niet origineel over.

Heb iets nieuws gemaakt..
Kun je ook op beoordelen en tips over geven.

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/7121rk.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Hari050 op 14-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb je topic titel even iets duidelijker gemaakt :)

Je Boonstra Vormgeving logo is opzich aardig, hoewel ik me afvraag waar de tweede 'b' voor dient. Die komt verder nergens in je naam terug en wekt hier wat verwarring.
De oorspronkelijke vorm van de B vindt ik wel erg netjes, heb je die zelf ontworpen of is dat een lettertype dat je ergens vandaan hebt?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:32
Wat voor projecten doe je? voor particulieren? eenmanszaakjes? grote bedrijven? Ik vind je oorspronkelijke kaartje (uit je TS) wel heel erg speels.
Lijkt me eerder een flyer.

Je andere opties (in de afbeelding met vier afbeeldingen) zijn in mijn ogen veel geschikter. Die linksboven zou ik nemen als je net bent begonnen en dus met kleine opdrachten werkt (vind hem net wat speelser dan de volgende:)
Die rechtsboven vind ik wat netter/rustiger (met name door de eenvoudige witte achtergrond en de langwerpige vorm). Dit logo past daarnaast mooi op een rechthoekig visitekaartje.
Voorkeur gaat dus uit naar rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Ik vind de onderste vier logo's wat formeler en geschikter denk ik. Daarbij is het in dat logo direct duidelijk wat de diensten van het bedrijf zijn. Ook houd ik persoonlijk altijd van rechthoekige logo's, dus zou ik voor de setting rechtsboven kiezen. Bedenk wel dat een logo met een vaste grijze achtergrond niet zo handig is. Het logo zal door jou, of de klant, vaak gebruikt worden op een witte achtergrond omdat het vooral op enveloppen, briefpapier etc. wordt gebruikt. Klanten van mij prefereren daarbij dat het logo niet te complex is, want het gros van de mensen wil niet te lang kijken naar wat er verborgen zit in een logo of dat er verwarring ontstaat bij het logo (zoals Spike_Wolf ook zegt).

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Oke bedankt allen !
Dit is puur voor mij alleen zelf dat "Boonstra Vormgeving."
Dutch Design kunnen we vergeten, dit was enkel het begin makkelijk en snel gemaakt.

Antwoord Spike_Wold:
Als je er langer naar kijkt lijkt het inderdaad dat er 2 "B's" in zit, maar ik bedoelde het meer als 1 "B"
Dit is geen lettertype die ik gebruikt heb maar zelf ontworpen.

Zal weer verder met het ontwerpen van een visitekaartje voor "Boonstra Vormgeving"
Als die klaar is zien jullie die weer zo snel mogelijk in dit topic.

Bedankt voor de Feedback.
Feedback is nog steeds welkom!

//EDIT

Visitekaartje erbij geplaatst + een ander voorbeeld van logo.
Feedback is altijd welkom.

Afbeeldingslocatie: http://th02.deviantart.net/fs70/200H/i/2014/014/5/3/logo___boonstra_vormgeving_by_boonstravormgeving-d726l5e.png

Afbeeldingslocatie: http://th08.deviantart.net/fs70/200H/i/2014/014/0/a/business_card___boonstra_vormgeving_by_boonstravormgeving-d726meo.png

[ Voor 35% gewijzigd door Hari050 op 14-01-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ook al heb je het niet bedoeld, is het verbergen van twee letters in een letter niet zo'n slecht idee, een combinatie van B & V is niet zo ingewikkeld en is meteen een link met de naam die je wilt gaan voeren. De B die je nu hebt is een wat onduidelijke/onlogische vorm (vooral: waar zijn de stencillijnen voor?)

Ik zou misschien nog kijken iets anders te doen met de achtergrond ipv het logo vergroot/schuin/in tint, want dat komt nogal ouderwets over. Misschien kan je een link maken met het type klant/werk wat je doet. Misschien een verhouding gebruiken die ook in je logo voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Heb juist alleen de Letter B genomen om het woord "Boonstra" uit te drukken.
Heb ook geprobeerd de letter V van "Vormgeving" erin proberen te krijgen alleen dit lukte niet.
Naja het lukte wel maar werd het logo er niet strakker op.
Dus heb ik voor alleen de letter B gekozen.
Toen kwam ik op het idee er een lijn doorheen te halen en met grote verbazing leek was dat ook nog niet zo slecht.
Daarna heb ik er juist "Boonstra Vormgeving" van gemaakt om het extra duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:50
Ik lees dus de hele tijd Bbboonstra vormgeving. En dat heb ik dan weer niet bij de logo's waar de 'B' boven 'boonstra vormgeving' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Als ik beide kaartjes al zie, zie ik nu al dat je niet weet wat je zelf wil.
Als wat voor bedrijf wil je jezelf presenteren, want vind je leuk om te doen waar houd je van wat vind je mooi.

Beide kaartjes verschillen zoveel van elkaar dat daar in ieder geval geen lijn in zit.

Je komt eerst met Dutch Design, dat klinkt stoer hip modern denk ik meteen aan metaal, scherp, stevig, koud.
Daarna kom je met Boonstra vormgeving dit is precies het tegenovergestelde, familiaal, gezellig, warm, vertrouwelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-01-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik kom toevallig langs dit topic en doe zelf weinig tot niks met vormgeving, dus kan lekker objectief mijn mening spuien als potentiele klant :D

Eerste mockup uit de TS spreekt mij meer aan dan de 2e mockup. Oogt lekker strak en ook wel speels. De 2e mockup associeer ik meer met heel veel drank, die B zie ik ook als ik 10 bier op heb, troebel/vaag/mijn ogen laten me in de steek.

Vind het wel mooi om te zien qua kleurgebruik en hoe de voor- en achterkant enigsinds inverted zijn.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

kaasaanfiets schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:09:
Als ik beide kaartjes al zie, zie ik nu al dat je niet weet wat je zelf wil.
Als wat voor bedrijf wil je jezelf presenteren, want vind je leuk om te doen waar houd je van wat vind je mooi.

Beide kaartjes verschillen zoveel van elkaar dat daar in ieder geval geen lijn in zit.

Je komt eerst met Dutch Design, dat klinkt stoer hip modern denk ik meteen aan metaal, scherp, stevig, koud.
Daarna kom je met Boonstra vormgeving dit is precies het tegenovergestelde, familiaal, gezellig, warm, vertrouwelijk.
Ik moet zeggen dat ik me hier deels bij aansluit. Je tweede kaartje vind ik duidelijk, maar minder bruisend en creatief. Ik kan niet zeggen dat het tweede kaartje me een gevoel geeft van ''Wauw dat is een creatieveling, die maakt wat anders dan anders'' maar meer een een geval van een ietwat verouderd grafisch vormgevingsbedrijf welk goed werk levert, maar wel al 10 jaar het zelfde. Boonstra Vormgeving kan prima, maar ik zou het iets gewaagder en speelser brengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Momentumlol op 15-01-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Die kaartjes verschillen niet eens zo heel veel van elkaar, alleen de 1 is wit en ander is blauw.
Logo staat onder logo staat boven.
Visitekaartje is tevens nog niet af. Wou gewoon feedback horen van wat er nu is, vanuit daarvan weet ik meer hoe jullie denken.
Ik zal morgen eens het visitekaartje helemaal af maken, om te laten zien wat ik zelf mooi vind.
Wat zou verbeter punten zijn over het logo/visitekaartje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Hari050 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:22:
Die kaartjes verschillen niet eens zo heel veel van elkaar, alleen de 1 is wit en ander is blauw.
Logo staat onder logo staat boven.
Visitekaartje is tevens nog niet af. Wou gewoon feedback horen van wat er nu is, vanuit daarvan weet ik meer hoe jullie denken.
Ik zal morgen eens het visitekaartje helemaal af maken, om te laten zien wat ik zelf mooi vind.
Wat zou verbeter punten zijn over het logo/visitekaartje ?
Met het eerste en tweede kaartje bedoel ik bij het eerste kaartje Dutch Design, en het tweede kaartje Boonstra Vormgeving ;)

Ik zou de ''Boonstra Vormgeving'' iets minder formeel maken, wat meer richting de creatieve vrije kant op. Misschien iets gewaagdere kleuren of een wat losser lettertype. Het maakt natuurlijk wel uit hoe je eigen bedrijf ziet. Meer als een soort speelser bedrijf ( a la google of een creatief bedrijf o.i.d.) of recht toe recht aan en strak, een erg professionele setting.

[ Voor 4% gewijzigd door Momentumlol op 15-01-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Ja precies, ik wou zelf ook wat meer die kant op gaan dit is puur een voorbeeld.
Morgen zal ik weer even aan de slag, heb ik wat meer tijd om te bedenken hoe en wat.
Hoe bedoel je "gewaagdere kleuren" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Hari050 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:34:
Ja precies, ik wou zelf ook wat meer die kant op gaan dit is puur een voorbeeld.
Morgen zal ik weer even aan de slag, heb ik wat meer tijd om te bedenken hoe en wat.
Hoe bedoel je "gewaagdere kleuren" ?
Nou grijs met donkerblauw is een nog al veel gebruikte en formele kleursetting. De grijstinten, donker- blauw rood en groentinten zijn wat ''saaiere'' kleuren omdat ze niet echt naar voren springen.

Gewaagdere kleuren zijn wat meer contrasterend, zoals Oranje met zwart, of Lime met Wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Is dat niet iets wat je als vormgever zou moeten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Momentumlol schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:37:
[...]

Nou grijs met donkerblauw is een nog al veel gebruikte en formele kleursetting. De grijstinten, donker- blauw rood en groentinten zijn wat ''saaiere'' kleuren omdat ze niet echt naar voren springen.

Gewaagdere kleuren zijn wat meer contrasterend, zoals Oranje met zwart, of Lime met Wit.
Hier was ik vanavond ook al even mee bezig geweest met die kleuren.
Past er allemaal goed bij, zelf vond ik lime kleur er goed uitspringen die ga je zeker weten terug vinden.
Verder zoals ik al zeg ga ik morgen met alle plezier verder.

Antwoord: kaasaanfiets.

Iedereen kan anders naar de kleuren kijken.
De 1 vind dit gewaagd de ander vind dat gewaagder, niet iedereen is gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die grijs gewaagd vind of donkerrood, maar dat iedereen kleuren anders ziet daar heb je deels mee gelijk.

Er zit namelijk wel theoretische kennis achter kleurcombinaties. Contrastkleuren etc. zijn niet persoonlijk, daar is gewoon een contrastmatrix voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Momentumlol op 15-01-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 21:19
Ik vindt je tweede logo in ieder geval beter dan de eerste. Het eerste ontwerp voelt een beetje verouderd aan, niet meer van deze tijd. Tweede kaartje is al een heel stuk beter. Hoewel ik het leuk vindt dat je met de B aan het spelen ben moet ik inderdaad ook zeggen dat ik er twee keer in B in zie. Op zich niet heel erg, het kan een betekenis hebben maar naar mijn idee hoeft dat niet.

Persoonlijk zou ik de witruimte tussen Boonstra + Vormgeving nog wat groter maken, het staat naar mijn mening te dicht op elkaar. De kleuren kunnen inderdaad ook wel wat spannender. Blauw is een veel gebruikte kleur die daardoor wat minder origineel en levenloos is geworden vindt ik. Er zijn hele theorieën over kleur te vinden, ik heb een boek liggen hier die elke kleur een gevoel en waarde meegeeft; blauw staat verbonden met kalm, orde, vertrouwelijk bijvoorbeeld. Je kan daar eens naar kijken om door middel van kleur je logo een stuk persoonlijker te maken.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Luppie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:18:
Ik kom toevallig langs dit topic en doe zelf weinig tot niks met vormgeving, dus kan lekker objectief mijn mening spuien als potentiele klant :D

Eerste mockup uit de TS spreekt mij meer aan dan de 2e mockup. Oogt lekker strak en ook wel speels. De 2e mockup associeer ik meer met heel veel drank, die B zie ik ook als ik 10 bier op heb, troebel/vaag/mijn ogen laten me in de steek.

Vind het wel mooi om te zien qua kleurgebruik en hoe de voor- en achterkant enigsinds inverted zijn.
Eerste kaartje geeft mij heel erg een 'stock template' gevoel. Dus ja. Smaken die verschillen. Ik neig duidelijk naar het twee ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hari050 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:42:
[...]

Hier was ik vanavond ook al even mee bezig geweest met die kleuren.
Past er allemaal goed bij, zelf vond ik lime kleur er goed uitspringen die ga je zeker weten terug vinden.
Verder zoals ik al zeg ga ik morgen met alle plezier verder.

Antwoord: kaasaanfiets.

Iedereen kan anders naar de kleuren kijken.
De 1 vind dit gewaagd de ander vind dat gewaagder, niet iedereen is gelijk.
Daar gaat het niet om, er zijn gewoon een aantal basiskleuren en andere kleuren zijn wat "gewaagder" daarnaast heeft elke kleur z'n eigen kenmerken.

Als jij designer wil worden zou je die dingen toch moeten weten, je kan wel altijd doen wat een klant zegt maar als je een opdracht krijgt van ik noem maar iets een peuterspeelzaal met de opdracht gebruik alleen de kleuren zwart grijs en wit tja dan ben ik van mening dat het handig als als je de opdrachtgever kan uitleggen en overtuigen dat dit geen handige kleuren zijn.

Ik bedoel het niet verkeerd dus ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, maar als iemand een autogarage begint en hij weet het verschil tussen een benzine en een diesel niet, dan gaat er iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Natuurlijk snap ik wat je bedoeld, ben nog "beginnende" doe dit eigenlijk puur voor portfolio op te vullen.
Tevens later pas met het echte werk bezig wanneer ik alles op orde heb.
Zal hier en daar wat misverstanden zijn maar dat hoort erbij.
Ik moet zelf als eerste een ontwerp neerleggen voordat ieman feedback geven kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Ik heb even snel wat in elkaar gedrukt, misschien is het ''speelser, creatiever en gewaagder'' beter uit te leggen in een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2m7eotd.png

Hier heb ik bijvoorbeeld een stofmotief in de achtergrond verwerkt, in combinatie met een speelse zegel achter de tekstband. Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden, maar het profileert wat meer als een creatieve firma. Daarnaast de contrasttinten wit op donkergrijs, oranje op donkerblauw.

Je moet je dan natuurlijk wel als een creatief bedrijf willen profileren. Je zult dan ook automatisch wat creatievere instellingen als klant krijgen. Andersom idem dito.

Afbeeldingslocatie: http://www.typischwonen.nl/lifestyle/page38/files/j89.jpg
Hier een basic contrastkleurencircel.

[ Voor 30% gewijzigd door Momentumlol op 15-01-2014 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:51
Achterkant leuk, maar hoe gaat de binnenkant eruit zien?

Maak even een voorbeeld met:
Jan Jansen
...straat, Adam
1234 AB
06123456789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:50:

Je Boonstra Vormgeving logo is opzich aardig, hoewel ik me afvraag waar de tweede 'b' voor dient. Die komt verder nergens in je naam terug en wekt hier wat verwarring.
De oorspronkelijke vorm van de B vindt ik wel erg netjes, heb je die zelf ontworpen of is dat een lettertype dat je ergens vandaan hebt?
Precies dit. Die tweede B is iets wat vreemd en wekt bij mij vooral verwarring op. Waar staat die tweede B voor...? Naarmate ik er langer naar kijk, wordt die vraag steeds maar groter. Dat is niet de indruk die je wilt wekken als anderen naar je logo kijken. De letter V van vormgeving op dezelfde manier in die B verwerken zou dan weer wel kunnen. De vraag is wel of dat dan ook mooi wordt. Daar zul je zelf creatief genoeg voor moeten zijn. Of om iets geheel anders te ontwerpen natuurlijk. Het duurt altijd even voordat je een goed logo hebt. Vooral veel ontwerpen maken en je krijgt vanzelf zo'n van "Dit is het!".

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
2e Voorstel.

Vanmiddag/begin avond ben ik bezig geweest met een visitekaartje alweer.

Afbeeldingslocatie: http://th01.deviantart.net/fs71/200H/i/2014/015/d/6/boonstra_vormgeving___business_cards__mock_up__by_boonstravormgeving-d72akca.png

Graag hoor ik hier weer een Feedback op.

//

Logo zou ik even naar kijken om eventueel een "V" er toe te voegen, of de B aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
//Up.

Geen reacties meer ?

[ Voor 20% gewijzigd door Hari050 op 19-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:50
Die driehoekjes kunnen denk ik best mooi werken als je het kaartje omdraait. Eerst zie je dan de driehoek naar rechts wijzend naar het logo, dan als je m omdraait zit je blik gelijk op de driehoek en wordt je verwezen naar links en je gegevens.

Maar ik vraag me af of op de voorkant de compositie niet wat veel naar rechts leunt. Kan ook goed zijn natuurlijk omdat daar je logo staat. Maar voor mijn gevoel valt mijn blik van je kaartje af.
Terwijl op de achterkant je gegevens juist een mooie grens geven waardoor mijn blik niet van het kaartje afvalt.
Misschien dat een wat ruimere witte ruimte aan de rechter kant de boel beter balanceert.

Daarnaast struikel ik nog steeds over je bbboonstra :+

Al met al geeft je kaartje een strakke indruk dankzij die driehoeken. Maar is,dat ook jouw ontwerpstijl?
Maar er is toch een contrast tussen speels en strak tussen de,driehoeken en de B. En dan zou ik zeggen dat of de B te speels is, of de driehoeken te strak.. Maar dat hangt van je ontwerp stijl af.

wellicht een idee om ook een paar van je beste designs hier te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Heb laatst nog een visitekaartje.
En laten printen.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2lcskg3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Hierbij een logo concept "Web Connecting".

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2014/027/7/c/logo_by_boonstravormgeving-d73z7hn.png
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2014/027/c/e/logo2_by_boonstravormgeving-d73z7i1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:43
Volgens mij heb je de behoefte aan een real-life sparring partner. ;)
Probeer je zelf continu de vraag te stellen "Wat vind ik er zelf van", in plaats van "Wat vindt iemand anders ervan?"

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Twee dingen, als eerste vind ik de B veel weg hebben van Hobo, een lettertype met (bijna) de status van Comic Sans. Kan dat je dat prima vind, maar wel goed dat je er bewust van bent.
Ten tweede: WebConnecting klinkt mij erg Dunglish in de oren ( in t Engels zou t eerder 'Connecting the Web' zijn, al suggereert dat meer een technisch 'draadtrekken'-bedrijf. Daarnaast is het nogal een open deur. Webpagina's zijn primair bedoeld als communicatiemiddel om klant en producent (of andere relaties) te verbinden, dus daardoor wordt jet in mijn ogen een beetje nietszeggend.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Of het nou zo'n slimme zet is om je bedrijf wc te noemen? :P Afgezien daarvan stoort het mij dat het lettertype van "Webconnecting" lijnrecht tegenover je beeldmerk "WC" staat, ronde vs strakke vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

FotW schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:39:
Of het nou zo'n slimme zet is om je bedrijf wc te noemen? :P Afgezien daarvan stoort het mij dat het lettertype van "Webconnecting" lijnrecht tegenover je beeldmerk "WC" staat, ronde vs strakke vormen
idd en dan ook het water wat je in de wc ziet staan.
teveel asociaties

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Er staat ook geen WC maar UUC tenminste dat leest men.
Het is dat er WebConnecting onder staat anders zou niemand er een W van maken...
Pagina: 1