Post in dit topic jouw instellingen voor je grafische kaart en cgminer. Dat scheelt een hoop gezoek door het forum en maakt het makkelijk voor beginners om het optimale uit hun kaart te halen. Laten we in dit topic dus enkel instellingen posten, de discussie kan verder in het Coin mining - hardware, software en instellingen topic worden gevoerd met evt. verwijzingen naar dit topic.
Probeer jouw instellingen in dezelfde format te posten, zodat het gemakkelijk vergelijken is. Hieronder vind je een voorbeeld:
core-clock: x Mhz
mem-clock: x Mhz
vddc: x mV
fan speed: %, auto, anders
temp: x C
<En daarna je cgminer config>
cgminer --scrypt -o stratum+tcp://eu.middelcoin.com:3333 -u x -p x --intensity x --thread-concurrency ...etc
<Hierna kan je nog wat extra ervaringen delen>
Model Grafische kaart:
Kh/s:
<Mocht je de snelheden en voltages in een ander programma dan cgminer hebben ingesteld, post deze dan eerst>
core-clock: x Mhz
mem-clock: x Mhz
vddc: x mV
fan speed: %, auto, anders
temp: x C
<En daarna je cgminer config>
cgminer --scrypt -o stratum+tcp://eu.middelcoin.com:3333 -u x -p x --intensity x --thread-concurrency ...etc
<Hierna kan je nog wat extra ervaringen delen>
[ Voor 6% gewijzigd door tsandfort op 14-01-2014 11:18 ]