Na lang tegenstribbelen, wil mijn vrouw dan eindelijk over op een smartphone. Ze is een sober maar doelmatige gebruiker, dus wil een degelijke telefoon waarmee ze zo lang mogelijk kan doen. Haar gebruikerswensen op dit moment zijn: whatsapp, foto-app om redelijke gelegenheidskiekjes te kunnen maken, een paar standaardapps zoals 9292 en betrouwbaar bellen. Dus geen games, videotoestanden of getweak. Dataverbruik zal voornamelijk thuis via wifi plaatsvinden.
Ze heeft nu een goedkoop telefoonabonnement zonder data (ik meen € 10/mnd) waar ze belminuten aan overhoudt. Dit abonnement loopt nog ongeveer een jaar door.
Ik heb gekeken naar een toestel om aan te schaffen, tussen de 130 en 150 euro. Meer geld lijkt me niet nodig, goedkoper heb ik niet gedaan zodat ik een toestel kan vinden dat zeker 3 jaar mee kan.
Ik kwam op dit lijstje uit:
Het onderscheid Android (minimaal 4.1 ivm duurzaamheid) of Windows phone 8 (bij de Nokia) is mijn vrouw om het even. Het lijkt mij ook niet kritisch.
- Iemand betere suggesties?
- Zou een abonnement met toestel voordeliger zijn?
Alvast dank!
Ze heeft nu een goedkoop telefoonabonnement zonder data (ik meen € 10/mnd) waar ze belminuten aan overhoudt. Dit abonnement loopt nog ongeveer een jaar door.
Ik heb gekeken naar een toestel om aan te schaffen, tussen de 130 en 150 euro. Meer geld lijkt me niet nodig, goedkoper heb ik niet gedaan zodat ik een toestel kan vinden dat zeker 3 jaar mee kan.
Ik kwam op dit lijstje uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG Optimus L5 II Wit | € 141,- | € 141,- |
| 1 | Nokia Lumia 520 Wit | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Nokia Lumia 620 Zwart | € 151,97 | € 151,97 |
| 1 | Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Zwart | € 131,- | € 131,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,92 | |
Het onderscheid Android (minimaal 4.1 ivm duurzaamheid) of Windows phone 8 (bij de Nokia) is mijn vrouw om het even. Het lijkt mij ook niet kritisch.
- Iemand betere suggesties?
- Zou een abonnement met toestel voordeliger zijn?
Alvast dank!