Na veel ploeteren en prutsen toch maar besloten het antwoord via deze weg te vinden.
(ik hoop dat ik de vraag in de goede rubriek heb geplaatst)
De oplossing zal waarschijnlijk simpel zijn maar ik krijg het maar niet verklaard.
Ik heb een Word bestand in Indesign geïmporteerd via place.
Probleem is dat Indesign één Word-pagina over meerdere Indesign-pagina's verdeeld.
voorbeeld oorspronkelijke Word doc. (ss uit word)

voorbeeld wat er gebeurd in Indesign (ss's uit Indesign)

Ik heb het proberen op te lossen met delete en backspace maar dat werkt alleen per regel.. dus dat is geen doen..
Wat ik tot nog toe steeds gedaan heb is kaders maken er daar mee stoeien maar dat wordt ook erg lastig in een groot bestand..
Het lijkt dat Indesign een onzichtbare pagebreak heeft gemaakt maar ik weet niet waarom en hoe ik die eruit kan krijgen..
(ik hoop dat ik de vraag in de goede rubriek heb geplaatst)
De oplossing zal waarschijnlijk simpel zijn maar ik krijg het maar niet verklaard.
Ik heb een Word bestand in Indesign geïmporteerd via place.
Probleem is dat Indesign één Word-pagina over meerdere Indesign-pagina's verdeeld.
voorbeeld oorspronkelijke Word doc. (ss uit word)

voorbeeld wat er gebeurd in Indesign (ss's uit Indesign)

Ik heb het proberen op te lossen met delete en backspace maar dat werkt alleen per regel.. dus dat is geen doen..
Wat ik tot nog toe steeds gedaan heb is kaders maken er daar mee stoeien maar dat wordt ook erg lastig in een groot bestand..
Het lijkt dat Indesign een onzichtbare pagebreak heeft gemaakt maar ik weet niet waarom en hoe ik die eruit kan krijgen..