Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen en wat photoshop. Ik speel de volgende soort games, AC4, BF4, Rome Total War 2 etc. Dus actie/avontuur/rts.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de 700 - 750 gaan kosten. Ik had zelf al een systeem samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een LG monitor 24 inch, muis en toetsenbord. Niks bijzonders eigenlijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag WiFi hebben en een goede videokaart om de hier boven genoemde games op high ~ ultra te kunnen spelen en natuurlijk een future proof graphics card. O.a. The witcher 3, the division, watchdogs etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat uit naar nvidia. Omdat, ik bij elk nvidia product waar kreeg voor me geld en de extra features die ze aanbieden gebruik ik vaak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag een surround sound mobo willen hebben, omdat ik van plan een headset aan te schaffen, dit is niet zeker maar zou wel die optie willen hebben.
Ga je overklokken
Nee
Ik wil graag gamen en wat photoshop. Ik speel de volgende soort games, AC4, BF4, Rome Total War 2 etc. Dus actie/avontuur/rts.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de 700 - 750 gaan kosten. Ik had zelf al een systeem samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een LG monitor 24 inch, muis en toetsenbord. Niks bijzonders eigenlijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag WiFi hebben en een goede videokaart om de hier boven genoemde games op high ~ ultra te kunnen spelen en natuurlijk een future proof graphics card. O.a. The witcher 3, the division, watchdogs etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat uit naar nvidia. Omdat, ik bij elk nvidia product waar kreeg voor me geld en de extra features die ze aanbieden gebruik ik vaak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag een surround sound mobo willen hebben, omdat ik van plan een headset aan te schaffen, dit is niet zeker maar zou wel die optie willen hebben.
Ga je overklokken
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,- | € 168,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 75,84 | € 75,84 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB | € 277,04 | € 277,04 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 56,10 | € 56,10 |
| 1 | TP-Link TL-WN851N | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,03 | € 57,03 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 752,86 | |