Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Defcon Las Vegas.

Pagina: 1
Acties:

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:07
Originele PM naar BtM909:

Ben van plan om naar Defcon te gaan dit jaar, maar ik krijg er behalve via het forum/de site (die er nu uitligt) van defcon zelf en de subreddit, weinig over gevonden.

Via een pm op het betreffende forum ben ik er iig achter dat als ik gewoon in de rij ga staan, ik in iedergeval binnen kom.

Mijn vraag?

Waarom is hier op tweakers daar geen aandacht voor, of ben ik een van de weinige idioot genoeg om er daadwerkelijk heen te gaan?

Is hier op tweakers er informatie over te vinden? Wat snel gezoek aan mijn kant leverde iig weinig op.

(En mocht jij als lezer toevallig nog een bron van informatie hebben, kun je die dan meteen delen? )

Ik ben benieuwd naar de reacties :-)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit lijkt me meer iets voor de redactie :) Lieve Adjes >> Geachte Redactie

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Mattijs.id schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:07:

Is hier op tweakers er informatie over te vinden? Wat snel gezoek aan mijn kant leverde iig weinig op.
Dit is niet echt iets voor geachte redactie, maar toch: volgens mij moet je inderdaad gewoon in de rij gaan staan. Ga vooraf even naar de wc, want de rij is nogal lang :) Ik ben er vorig jaar voor Tweakers naartoe geweest.

Overigens kan ik je dan ook de CCC in Hamburg van harte aanbevelen. Is net achter de rug, maar voor volgend jaar. Is veel minder druk dan Def Con (dat echt overvol is - bij veel sessies kun je niet eens naar binnen). En het scheelt veel geld, want geen vlucht naar Las Vegas nodig.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:07
BtM909 zei dat ik het hier moest posten =P

origineel bericht btm:
Hi Ijstheefles,

Ik denk dat het sws verstandig is om een nieuw topic aan te maken in Geachte Redactie (als het je alleen gaat om nieuws op de FP) of Lieve Adjes als het met name om het forum gaat.

Ik zal dan even achter de schermen wat mensen op de hoogte brengen van je topic. :)

Mvg,

BtM

p.s.: je kan je DM hierboven gewoon integraal overnemen hoor (scheelt je weer tekst verzinnen voor je topic :))

------

Prima, dus gewoon in de rij gaan staan =')

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Joost schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:02:
[...]

Dit is niet echt iets voor geachte redactie, maar toch: volgens mij moet je inderdaad gewoon in de rij gaan staan. Ga vooraf even naar de wc, want de rij is nogal lang :) Ik ben er vorig jaar voor Tweakers naartoe geweest.
Dat is idd wel antwoord op z'n vraag, maar dit was ook nog een vraag die interessant was / is voor oa. GR:
Waarom is hier op tweakers daar geen aandacht voor, of ben ik een van de weinige idioot genoeg om er daadwerkelijk heen te gaan?
;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.