Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website bouwen, waar te beginnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een website bouwen voor mijn ouders. Ze hebben een eigen bedrijf en willen graag een website hebben, zodat mensen via internet informatie kunnen vinden. Het wordt niet een blog, waar elke week een nieuw verhaal op komt, maar een website met informatie, afbeeldingen en links die eens in de zoveel tijd bijgewerkt moeten worden. Ik weet basisdingen van HTML en CSS.

Waar moet ik op letten bij het bouwen? Hoe moeten ze de site bijwerken zonder (voor hun) moeilijke code in te typen?

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 14:45
CMS zoals Wordpress. Eenvoudig op te zetten, eenvoudig in het gebruik, veel addons/themes en een enorme community ter ondersteuning.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ga gewoon eens zoeken. Je bent niet de eerste die dit wilt, noch hoef je het wiel opnieuw uit te vinden. Begin anders eens bij Wordpress om mee te beginnen.

Verder geef je te weinig informatie, en weet je ook te weinig. Verdiep je eens in de stof en de mogelijkheden. Als je dan nog steeds dingen niet weet, kom dan met specifieke vragen waar je op vast loopt.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je zou je eens kunnen verdiepen in CMS.

Bekende systemen zijn Joomla en Wordpress.

edit: spuit11

[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 13-01-2014 21:13 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1 topic (Verwijderd in "HTML-site (laten) bewerken zonder de code te wijzigen") en 1 account lijkt me wel voldoende ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.