Zwart vs Zwart-wit printer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is het verschil tussen zwart en zwart-wit printers in de PW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
De ene print alleen zwart, en de ander zwart en wit natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die ook wit kan printen is een Belgische, daar mikken ze ook tipp-ex in om te kunnen corrigeren :+

Maar zonder gekheid, zal wel een inconsistentie zijn. Knap dat zoiets je opvalt :D

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Zie net dat er ook nog 2 printers zijn die grijs kunnen printen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Zijn dat inktjets waarbij je zelf de inkt nog moet mengen dan? :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Serieus: zou het kunnen zijn dat de fabrikanten ofwel als specificatie zwart of zwart/wit aangeven...

Lijkt me dat het gewoon in 1 categorie kan worden geplaatst.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zwart/wit moet gewoon Zwart worden wat mij betreft. Ik zie een heel oud ticket staan met de vraag dit te mergen, ik ga morgen eens informeren of dit ticket binnenkort opgepakt kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wel even opletten dat dat niet de mist in loopt dan met de grotere printers die CMYK+black oid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:33:
Ik ga morgen eens informeren of dit ticket binnenkort opgepakt kan worden :)
En? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Als het goed is, is het aan het einde van deze iteratie (morgen over 2 weken) opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ja, maar dat is grijs en niet zwart/wit :p (ok, een combinatie dan :+). Deze twee heb ik op zwart gezet :)

Ook gelijk de specregel gefixt, daar stond nog zwart/wit en daar heb ik nu zwart van gemaakt. Als laatste heb ik de specificatiewaarde zwart/wit helemaal verwijderd uit het keuzemenu bij het maken of verbeteren van producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
http://tweakers.net/categ...SVbSSpYGxko6SpZmpUmxtbS0A kunnen blijkaar niet zwart en niet in kleur printen... :p
Is het niet handiger een enkele checkbox voor kleur te hebben en er van uit te gaan dat elke printer wel zwart kan printen?
Bij printkleur staat nu trouwens ook nog cyaan in de lijst als je het gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Misschien, maar dat is voor de toekomst. Voor nu vind ik het prima en mochten onze beheertools ooit eens geupdate worden, kunnen we eens kijken of we een nieuwe, duidelijker specificatie aan kunnen maken. Voor nu is het helaas niet te doen (lees: handwerk) en ik vind het niet dringend genoeg om een devver op te zetten.

Het klopt dat bij printkleur ook cyan (en magenta, geel, rood, etc) vermeld staat. Dat komt omdat deze spec ook wordt gebruikt bij printercartridges, waar die kleuren ineens wel weer relevant zijn. Dat lost zichzelf op als we de spec voor kleur of zwart kunnen gaan versimpelen voor de categorie printers, dan kan deze weg namelijk.
Pagina: 1