Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround laptop

Pagina: 1
Acties:

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 19:05
Hallo,

Aangezien ik eigenlijk al een beetje aan het kijken ben voor in de toekomst een nieuwe laptop aan te schaffen, wou ik hierzo om wat hulp vragen. Zo kan ik alvast zien waar ik naar moet gaan kijken en welk geld ik apart mag gaan leggen :).

Ik zou er graag op willen gamen, denk hierbij aan osu, league of legends, tera, gta.. Hier kan natuurlijk in de toekomst nog wat bijkomen. Ook wil ik graag kunnen streamen zonder te laggen. Verder bewerk ik niet, ben ik een gewone gamende student :). Laptop staat wel 6 tot 12 uur aan per dag. Ook wil ik zeker een HD beeldscherm en een cd-rom er nog in kunnen stoppen, aangezien ik ook nog wel is roller coaster speel.

Kwa prijs zat ik te denken aan max 1500 euro? Is dit redelijk of moet ik nog verruimen?

Tips en vragen zijn altijd welkom natuurlijk, alvast bedankt.

Mvg

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14

thurantjee#2531 GoT clan member

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:56
Budget van 1500 is prima, dan kun je een mooie vinden (hoewel geen zieke gamebak). Wat voor onderzoek heb je verder zelf al gedaan? We zijn geen winkelbedienden die zo maar even wat aankoopadviezen uit onze mouw toveren.

En dat van die CDspeler? you sure? met je budget kun je namelijk een mooie ultrabook halen (Macbook, sony vaio S, etc.) en die hebben geen CD-spelers. Gelukkig kun je elke game downloaden dus dat is geen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door JDillinger op 13-01-2014 17:50 ]

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Als je een echte gamebak wilt kun je het beste doorsparen voor een Alienware 17 met 780M. Wil je niet doorsparen en onder de €1500 blijven is een Medion met 680M ook geen slechte optie. Wat zijn verder je eisen? Accuduur, gewicht, grootte? Zelf ook al iets gevonden?

Verwijderd

Of .. een Asus Rog 750 gjx, als je heel veel geluk hebt hebben ze die bij de mediamarkt, ik heb hem in ieder geval wel zien staan (hij staat niet in de webshop) hier in Zwolle. Als je dan nog meer geluk hebt kun je hem tijdens de btw weg ermee dagen halen voor rond de 1500,-. Dan heb je een prachtbeest met 770M videokaart, weliswaar geen 780M, maar die ga je voor die 1500,- ook niet vinden.

En anders inderdaad voor de medion gaan, die 680M schijnt beter te scoren dan een 770M, dusja .. dan moet je de (iets) verouderde processor maar op de koop toe nemen.

• Noob
Hallo,

dankjewel voor jullie reacties, ik heb zelf indd ook zitten kijken naar een ultrabook, maar ik wil gewoon lekker ouderwets mijn roller coaster nog kunnen spelen, en die heb ik tot nu toe niet in een normale download gevonden :l

Alienware is misschien wel de moeite om nog even door te sparen indd, maar betaal je daar niet meer voor de naam dan voor wat je krijgt?

Ik heb verder niet zoveel eisen, minimaal 15.6 inch, accuduur is niet van belang aangezien die altijd wel aan de lader kan, meeste accu's gaan zowiezo wel 3 uur mee lijkt mij? Gewicht maakt voor mij ook niet uit. Bedoeling is niet dat ik hem binnekort al ga kopen tho dus denk dat ik dan pech heb met die mediamarkt btw vrije dagen :).

Misschien dat ik hem tegen die tijd wel gewoon voor rond die prijs kan krijgen, you never know.

Verder vind ik asus wel een erg fijn merk, heb daar ook al naar zitten kijken. Heb nu ook een asus laptop, :)

Bedankt voor de info, ga is even rondkijken. Wat ik zelf kan vinden.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Alienware 17 inch met GTX765 gb is nu voor 1499 op te pikken! http://www.dell.com/nl/p/alienware-17/fs

Dat is nog zonder de al bekende kortingsmethodes!

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
En ook zonder Full HD paneel ;)

• Noob
Klopt die full HD is een pre.

pricewatch: Asus G75VX-T4043H

Is dit eventueel wat?

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 16:19

Nutral

gamer/hardware freak

15inch heb je de lenovo Y510p met redelijke grafische prestaties en een prima cpu. Als je wat lichters zou willen hebben kun je evt voor de samsung ativ book 8 kunnen gaan, redelijk dun, wel minder videokaart dan de lenovo maar wel 6/7 uur op een accu en dun. deze is 1200€ bij paradigit, de lenovo is volgens mij met 2 gpu's ook een 1200€

Edit, ik zie net dat je ook cdrom wilt hebben, dat heb je juist niet bij deze laptops, een externe is dan wel maar 30€

[ Voor 15% gewijzigd door Nutral op 16-01-2014 15:54 ]

• Noob
Ik wil toch wel echt minimaal 15.6 inch, samsung heb ik zeer slechte ervaringen mee maar ik ga is kijken. Eigenlijk wil ik zelf niks meer hoeven toe te voegen. Hier ben ik totaal niet bekend mee :p Dankjewel voor de info :)
Pagina: 1