Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASUS F550CC-XX118H

Pagina: 1
Acties:

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede huis tuin en keuken laptop er moet een filmpje op gekeken kunnen worden. Beetje text verwerken en wat amateur foto bewerking nu zag ik deze laptop bij de MM:
ASUS F550CC-XX118H

Hij is nu 599,- normaal 699,- en als hij tijdens de BTW actie weer 699,- is zal hij dan 580,- zijn

Iemand ervaring met deze laptop?

Deze wil ik dan uitbreiden met deze SSD:
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB

Of deze

pricewatch: Crucial 2.5" M500 240GB

Ligt er een beetje aan of ik deze bij de MM kan krijgen tijdens de BTW actie die eind januari weer zal zijn. Ivm of hij wel of niet onder de accessoires valt

Kan ik de 1TB HHD dan in een hhd behuizing doen of is dit een rare afmeting omdat de meeste behuizingen maar tot 500 GB gaan.

Verwijderd

Hmmm, ik twijfel een beetje boel. Ik denk dat je beter kunt gaan voor iets met een Full HD scherm. Heb je een bepaald maximum budget? Met deze laptop en SSD zit je toch al snel op 700 - 750 euro. Kijk eens naar de Lenovo E540. Dan heb je voor laten we zeggen zo'n 700 euro een laptop met i5, 740 grafische kaart, 8gb werkgeheugen en full hd scherm. Of je dan de grafische kaart nodig hebt laat ik even in het midden, omdat de meeste foto-bewerkings software toch meer aan een redelijke processor en werkgeheugen heeft, dus die grafische kaart zou je eventueel nog achterwege kunnen laten.

Je hebt dan een Full HD scherm en dat is wel fijn qua werkruimte op je scherm. Er zit dan weliswaar geen SSD in, maar die kun je altijd later nog er in zetten. Mocht je wat meer geld hebben dan kun je ook kijken naar de Acer V5, een aanrader door z'n goede scherm.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Eens met maartjepaartje. Toevallig vandaag in een ander topic over dezelfde notebook gepost. Ik denk dat je met de Aspire V5 of de Asus N56 een betere keuze maakt; een Full HD-scherm biedt veel meer werkruimte ten opzichte van een gewoon HD-scherm.

Ik merk het al wanneer ik de resolutie van mijn scherm terugschroef van 2560x1440 naar 1920x1080, laat staan van 1920x1080 naar 1366x768.

• Roe!and
aff1nl krijg je tot 31 januari 7 % korting op de thinkpad E540

http://www.kortingscode.nl/lenovo

• Roe!and
Ik denk dat het deze gaat worden al vind ik het design van de asus laptops wel erg mooi.
Ik heb deze samen gesteld:

Lenovo Thinkpad Edge E540

Processor Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)

Operating System Windows 8 64

Operating System W8 64 WE MUI

Display E540 15.6WFHD, NW AG Black

Graphics E540 Intel

Memory 4GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM

Keyboard Keyboard with Number Pad - US English Euro

Pointing Device. E540 UltraNav without FPR PC

Camera Camera, Microphone

Hard Drive 500GB Hard Disk Drive, 7200rpm

Optical Device DVD Recordable 8x Max Dual Layer

Battery 6 cell Li-Ion Battery 62WH - 75+

Power Cord 65W AC Adapter - EU

Wireless Intel Dual Band Wireless 7260AC with Bluetooth 4.0

Language Pack. Publication - WE (FR/GE/IT/DU/EN)

Warranty 1 Year Depot or Carry-in

Plus dan nog die ssd pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB voor 150 euro heb ik voor 800,- een mooie laptop

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik weet niet of je het interessant vind of niet, maar de Finger Print Reader wordt gratis aangeboden door Lenovo.

Goed dat je voor de sodimm bent gegaan, dan kan je altijd nog extra geheugen erbij prikken zonder dat je een kaartje moet vervangen.

Gister trouwens bericht gekregen dat mijn Lenovo e540 klaar staat voor verzending (besteld op 6 januari) Volgens de mail zal de levering 2 tot 3 werkdagen duren, dus eind van de week hopelijk een nieuwe laptop in huis :D.
Hier heb je misschien wat aan qua tijdsindicatie wanneer je jouw laptop kan ontvangen na de bestelling.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Roe!and
Lonestander schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:54:
Ik weet niet of je het interessant vind of niet, maar de Finger Print Reader wordt gratis aangeboden door Lenovo.

Goed dat je voor de sodimm bent gegaan, dan kan je altijd nog extra geheugen erbij prikken zonder dat je een kaartje moet vervangen.

Gister trouwens bericht gekregen dat mijn Lenovo e540 klaar staat voor verzending (besteld op 6 januari) Volgens de mail zal de levering 2 tot 3 werkdagen duren, dus eind van de week hopelijk een nieuwe laptop in huis :D.
Hier heb je misschien wat aan qua tijdsindicatie wanneer je jouw laptop kan ontvangen na de bestelling.
Ik kan die finger print reader kan ik niet vinden is dat die Pointing Device E540 UltraNav with FPR PC?

Ja dacht ik ook als het geheugen eens ergens in de aanbieding is kan ik er nog 8 bij steken

Ja wil hem vrijdag bestellen dan week op wintersport dan weet ik tenminste zeker dat ik thuis ben als hij geleverd word.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ja with FPR PC is finger print reader idd.

Succes met bestellen en met wintersport :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Pagina: 1