Graag jullie feedback op een nieuw systeem.
Wat wil ik uitgeven? Ik wil onder de 1000 euro voor de PC blijven.
Wat ga ik er mee doen? Gamen, internetten, Netflix, Spotify. Gamen niet (meer) hardcore, maar het moet er wel goed uitzien.
Wat wil ik minimaal? Gigabit ethernet, esthetisch verantwoorde behuizing, stil systeem, snel systeem
Ik kom op de volgende configuratie uit:
Ik ga het aan een Iiyama 24 inch-monitor hangen, met een G110-toetsenbord en een Logitech trackbal voor de invoer. Een mechanisch toetsenbord staat ook nog wel op het verlanglijstje, en misschien ga ik na al die jaren ook wel weer terug naar een "gewone" muis.
Ik hoop hiermee een snel en stil systeem te kunnen bouwen, waar ik weer wat jaren mee vooruit kan. Iemand tips? Graag!
Wat wil ik uitgeven? Ik wil onder de 1000 euro voor de PC blijven.
Wat ga ik er mee doen? Gamen, internetten, Netflix, Spotify. Gamen niet (meer) hardcore, maar het moet er wel goed uitzien.
Wat wil ik minimaal? Gigabit ethernet, esthetisch verantwoorde behuizing, stil systeem, snel systeem
Ik kom op de volgende configuratie uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-9370 | € 198,30 | € 198,30 |
| 1 | Gigabyte GA-78LMT-USB3 | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD | € 266,50 | € 266,50 |
| 1 | BitFenix Colossus Micro-ATX | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Scythe Samurai ZZ Rev.B | € 22,20 | € 22,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,90 | |
Ik ga het aan een Iiyama 24 inch-monitor hangen, met een G110-toetsenbord en een Logitech trackbal voor de invoer. Een mechanisch toetsenbord staat ook nog wel op het verlanglijstje, en misschien ga ik na al die jaren ook wel weer terug naar een "gewone" muis.
Ik hoop hiermee een snel en stil systeem te kunnen bouwen, waar ik weer wat jaren mee vooruit kan. Iemand tips? Graag!
Slecht idee... Hoe laat?