Ben voor een kennis een computer aan het samenstellen, echter houdt hij nogal van design. Hij wil graag een mooie aparte kast hebben (geen gaming kast met lichtjes maar strak design). Ik heb een beetje in de pricewatch gekeken maar kan niet echt iets vinden... Heeft iemand toevallig nog opties? Kast moet niet te groot en geld is geen issue... Andere componenten worden nog besteld dus alle formaten kasten kunnen in principe (komt geen aparte GPU in)
iets als:
pricewatch: Lian Li PC-TU200
of de iets strakkere:
pricewatch: Lian Li PC-Q18
of van Bitfenix:
pricewatch: BitFenix Prodigy Zwart
Corsair:
pricewatch: Corsair Obsidian 250D
Of de aankomende Asrock M8, maar die heeft misschien wat teveel gamerbling:
pricewatch: ASRock M8
Zoals je ziet de keuze is reuze. De afgelopen paar jaar zijn er een hoop kleine behuizingen bijgekomen nu de kastenbouwers doorhebben dat daar ook vraag ligt.
pricewatch: Lian Li PC-TU200
of de iets strakkere:
pricewatch: Lian Li PC-Q18
of van Bitfenix:
pricewatch: BitFenix Prodigy Zwart
Corsair:
pricewatch: Corsair Obsidian 250D
Of de aankomende Asrock M8, maar die heeft misschien wat teveel gamerbling:
pricewatch: ASRock M8
Zoals je ziet de keuze is reuze. De afgelopen paar jaar zijn er een hoop kleine behuizingen bijgekomen nu de kastenbouwers doorhebben dat daar ook vraag ligt.
Zelf ben ik fan van Fractal Design, mooie strakke kasten die een beetje luxe uitstralen.
Kijk bijvoorbeeld naar de pricewatch: Fractal Design Define Mini, of de andere Define varianten (verschillende maten)
Ook kun je eens kijken naar de kasten van Lian Li of BitFenix
Kijk bijvoorbeeld naar de pricewatch: Fractal Design Define Mini, of de andere Define varianten (verschillende maten)
Ook kun je eens kijken naar de kasten van Lian Li of BitFenix
De node is ook nog een optie, ook heel strak.
Verder als je echt voor design gaat en te veel geld hebt: http://nl.hardware.info/r...4-review-design-behuizing
Verder als je echt voor design gaat en te veel geld hebt: http://nl.hardware.info/r...4-review-design-behuizing
Dank voor de antwoorden ik ga dit even bespreken ,die van SirKartoffel lijkt me zeer geschikt voor hem
Zelf ben ik erg groot liefhebber van de pricewatch: Silverstone SST-PT12B
Compacter gaat 't bijna niet komen. Ben je wel gebonden aan thinITX en een heel select groepje met CPU-koelers, maar je kan m dan ook aan de achterkant van je beeldscherm uit het zicht weg schroeven
Compacter gaat 't bijna niet komen. Ben je wel gebonden aan thinITX en een heel select groepje met CPU-koelers, maar je kan m dan ook aan de achterkant van je beeldscherm uit het zicht weg schroeven
Pagina: 1