Zie ook: V&A gevraagd: Game Posters
Game room project.
Laatst had ik mijn huidige game room gepost in het Post je Gameroom topic. Er maar even uitgehaald en hier posten.
Van de slechte before looks heb ik me nooit ge-ergert. Als ik er maar mee kon gamen.
Nu ga ik over een half jaartje het huis uit, en samen wonen met mijn vriendin en verder studeren in groningen.
Mijn broertje is minstens net zo gek op gamen als ik. En de jongen heeft het de afgelopen jaren enorm zwaar gehad. Heeft veel steun aan mij gehad, en zal mij uiteraard erg gaan missen. Aangezien ik niet wekelijks meer heen en weer zal gaan reizen geef ik hem een soort van 'cadeautje'.
Hier zal ik verder in dit topic niet aan uitweiden. Ik voel me er niet prettig bij om zonder zijn toestemming over zijn 'privé' leven te maken. Ook vind ik het geen fijne manier om posters te 'scoren' om het te doen omdat die jongen het kut gehad heeft. Uiteraard wil ik wel wat geld betalen voor de posters, indien je nog wat hebt liggen. Verzendkosten en een kleine bijdrage uiteraard.
Zit best krap bij kas op het moment, dus veel betalen zit er helaas niet in.
Natuurlijk is het geen verplichting. Je kan natuurlijk ook gewoon komen kijken naar de vooruitgang.
Nou ben ik écht een hampel. Dus het zal er misschien wel niet gaan uitzien.
Maar boeie, als die jongen maar blij is toch!
Alles wat hieronder genoemd is, zal hij namelijk van me gaan krijgen als ik het huis uit ga
Behalve de laptop, die heb ik zelf nog nodig voor m'n studie.
2x 27" IPS Led schermen.
Logitech Z-5500
Logitech G19
Logitech G9
Corsair 1500 V2
Razer Onza
Dell Inspiron 15R SE
15.6" Full HD Matte scherm
8GB @ 1600 mhz
Backlight toetsenbord verlichting
i7 3632 QM @ 3.3 ghz
ATI 7730m (Meh)
Game PC
Antec Nine Hundred Two
Coolermaster RealPower 620w
Asrock Z77 Extreme4
Asus Geforce GTX660ti @ 1300 mhz, 4000 mhz
I5 3570k @ 5ghz
Scythe Mugen HW Edition
Corsair Vengeance 8GB @ 1600 mhz
BEFORE
Het plan
M'n vriendin gaat een deskpad voor m'n broertje ontwerpen.
Ik ga in de aankomende maanden een leuke case bij V&A scoren en samen met m'n vriendin die modden.
Daarin neem ik de technische dingen op me, zij de designs.
(Altijd handig een vriendin die op de kunstacademie heeft gezeten. Jammer dat ze hier nu niet is)
Verder ga ik de opstelling veranderen. Monitoren in de hoek. Posters op de muur.
Ook heb ik nog +-100 game covers van alle CD"s die ik heb. Die ga ik dus ook ophangen.
De muur word wel erg druk zo. Maar wel een echte 'game corner'
Het begin
Het begin is daar.
Het ziet er nog écht niet uit. Moet nog flink wat aan gedaan worden uiteraard.
Heb alle vertrouwen dat het eind resultaat wel vet word.
Game room project.
Laatst had ik mijn huidige game room gepost in het Post je Gameroom topic. Er maar even uitgehaald en hier posten.
Van de slechte before looks heb ik me nooit ge-ergert. Als ik er maar mee kon gamen.
Nu ga ik over een half jaartje het huis uit, en samen wonen met mijn vriendin en verder studeren in groningen.
Mijn broertje is minstens net zo gek op gamen als ik. En de jongen heeft het de afgelopen jaren enorm zwaar gehad. Heeft veel steun aan mij gehad, en zal mij uiteraard erg gaan missen. Aangezien ik niet wekelijks meer heen en weer zal gaan reizen geef ik hem een soort van 'cadeautje'.
Hier zal ik verder in dit topic niet aan uitweiden. Ik voel me er niet prettig bij om zonder zijn toestemming over zijn 'privé' leven te maken. Ook vind ik het geen fijne manier om posters te 'scoren' om het te doen omdat die jongen het kut gehad heeft. Uiteraard wil ik wel wat geld betalen voor de posters, indien je nog wat hebt liggen. Verzendkosten en een kleine bijdrage uiteraard.
Zit best krap bij kas op het moment, dus veel betalen zit er helaas niet in.
Natuurlijk is het geen verplichting. Je kan natuurlijk ook gewoon komen kijken naar de vooruitgang.
Nou ben ik écht een hampel. Dus het zal er misschien wel niet gaan uitzien.
Maar boeie, als die jongen maar blij is toch!
Alles wat hieronder genoemd is, zal hij namelijk van me gaan krijgen als ik het huis uit ga
Behalve de laptop, die heb ik zelf nog nodig voor m'n studie.
2x 27" IPS Led schermen.
Logitech Z-5500
Logitech G19
Logitech G9
Corsair 1500 V2
Razer Onza
Dell Inspiron 15R SE
15.6" Full HD Matte scherm
8GB @ 1600 mhz
Backlight toetsenbord verlichting
i7 3632 QM @ 3.3 ghz
ATI 7730m (Meh)
Game PC
Antec Nine Hundred Two
Coolermaster RealPower 620w
Asrock Z77 Extreme4
Asus Geforce GTX660ti @ 1300 mhz, 4000 mhz
I5 3570k @ 5ghz
Scythe Mugen HW Edition
Corsair Vengeance 8GB @ 1600 mhz
BEFORE
spoiler:

Het plan
M'n vriendin gaat een deskpad voor m'n broertje ontwerpen.
Ik ga in de aankomende maanden een leuke case bij V&A scoren en samen met m'n vriendin die modden.
Daarin neem ik de technische dingen op me, zij de designs.
(Altijd handig een vriendin die op de kunstacademie heeft gezeten. Jammer dat ze hier nu niet is)
Verder ga ik de opstelling veranderen. Monitoren in de hoek. Posters op de muur.
Ook heb ik nog +-100 game covers van alle CD"s die ik heb. Die ga ik dus ook ophangen.
De muur word wel erg druk zo. Maar wel een echte 'game corner'
Het begin
Het begin is daar.
Het ziet er nog écht niet uit. Moet nog flink wat aan gedaan worden uiteraard.
Heb alle vertrouwen dat het eind resultaat wel vet word.
spoiler:

[ Voor 134% gewijzigd door Valandin op 13-01-2014 21:41 ]