Toon posts:

Xbone uitgeroepen tot meest inefficiënte hardware'13 Doe mee

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een site op te richten die prijzen uitrijkt aan hardware. Binnenkort begin ik met mijn 1e item over de Xbox One; meest inefficiënte hardware 2013. Nu ben ik opzoek naar informatie over wat er allemaal schort aan de xbone. Ik heb zelf al een lijstje gemaakt met wat informatie over waarom dit de meest inefficiënte machine is van 2013:

1. Slome gpu.
2. Controller kraakt en niet duurzaam. Goedkoop (geurend) plastic.
3. Verplichte camera die niet naar behoren werkt.
4. Hitteproductie is onacceptabel bij sommige games.
5. Grafische interface erg lelijk en sloom.
6. Geen touchpad op de controller.
7. Live nog steeds niet gratis.

Kunnen jullie dit aanvullen met nog meer informatie over waarom de xbox one een slecht apparaat is? Dit wordt mijn debuut op de website business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik zou dat debuut uitstellen met deze ingesteldheid. Het lijstje doet je gewoon overkomen als een vervelende fanboy, wat niemand graag heeft.

[ Voor 46% gewijzigd door X-Fighter op 13-01-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 23:19

BoGu5

hmmmz

X-Fighter schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:08:
Ik zou dat debuut uitstellen met deze ingesteldheid
Mee eens.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 14:38
niet op reageren, zie andere topics van xibitje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er gelijk weer gescholden moet worden met fanboy en erger. Typisch dat mensen niet normaal inhoudelijk op de feiten kunnen reageren en evt aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Misschien wijsheid om een +punten en -punten te gaan vermelden?

Lijkt zo meer op een Xbone-bash pagina terwijl (hoe slecht ook uitgevoerd) we naar mijn mening blij mogen zijn dat de consoles eindelijk vernieuwd worden en er innovatie wordt getracht te bereiken.

En is punt 6 niet goed? Daar jij een half uur geleden nog aangaf dat de PS4 gestopt wordt vanwege patentenschending op de touchpad?

Gewoon een vraag, geen aanval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:11:
Jammer dat er gelijk weer gescholden moet worden met fanboy en erger. Typisch dat mensen niet normaal inhoudelijk op de feiten kunnen reageren en evt aanvullen.
ROFL, ja hoor, je wordt weer helemaal kapotgescholden met fanboy en erger, ga alsjeblieft een accountje maken op het forum van de Libelle ofzo.

Trouwens, jij komt natuurlijk ook zo lekker met feiten over de brug, topic zal zo wel weer gesloten worden, maar hou gerust eens op met diarree posten.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
rutger465 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:11:
niet op reageren, zie andere topics van xibitje....
Net zijn playstation 4 uit handel topic gezien, inderdaad niet de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De insteek van de TS is inderdaad verkeerd. Je maakt eerst een lijstje met plus en min punten en vervolgens trek je je conclusie, niet andersom, want dan komt het inderdaad over als fanboyism (ook al zit er misschien een (kleine) kern van waarheid in).

Daarnaast zie ik weinig goeds gebeuren met een topic dat als doel heeft om alleen maar minpunten te verzamelen. Daarom gaat dit topic nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.