Verkoop investering mining pool

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

• Me_Giant
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 19:34
Dag allen,
ik heb ongeveer een jaar geleden ongeveer 13 Bitcoins geïnvesteerd in Pyramining. Dit is een dienst die van de bitcoins van investeerders hardwaren koopt om te minen. Vervolgens worden de investeerders 115% uitbetaald. Ik deed mijn investering in ASICs vóór deze werden geïmplementeerd. Inmiddels zijn de ASICs in gebruik genomen, ongeveer toen de moeilijkheidsgraad explodeerde, wat uiteraard niet toevallig is.

Sinds het in werking treden van de ASICs vindt uitbetaling plaats van de geïnvesteerde bitcoins. Dit gaat echter, na een korte snellere periode, weer erg traag vanwege de sterk gestegen moeilijkheidsgraad. Er wordt gewerkt aan een nieuwe generatie miners, waarvan Pyramining zegt dat deze eind deze maand of volgende maand aan het werk moeten gaan. De uitbetalingssnelheid zou dan weer moeten stijgen.

Omdat ik graag weer beschikking zou hebben over mijn bitcoins, zoek ik mensen die de investering van mij over zouden willen nemen. Over de prijs kan worden overlegd, ik vind het niet erg wat verlies te maken op deze verkoop.

Graag hoor ik of mensen interesse hebben. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Me_Giant op 13-01-2014 13:50 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tweakers.net kent een heel mooi gedeelte genaamd Vraag & Aanbod waar je dit soort dingen kwijt kan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.