Toon posts:

Op zoek naar Homeplug behuizing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar iets specifieks maar kan het niet vinden. Ik ben bezig met het uitwerken van een domotica systeem voor bij mij thuis... Het staat nog in de beginfase, want er is zelf nog geen huis om het in te plaatsen... Maar dat volgt snel :) ...

Nu ik ben aan het kijken om alles van verlichting/stroom/cv/... centraal te kunnen aansturen en heb redelijk wat idee dat ik aan het proberen uit te werken ben, maar ik ben op zoek naar iets specifiek. Ik zou enkele pluggen willen maken zoals deze bestaan van klik-aan-klik-uit maar niet via de aansturing van de afstandsbediening, maar van het centraal systeem. Daarom ben ik op zoek naar lege behuizingen van zo'n systeem die je kan aankopen ( zoiets bv: http://www.domoticahouse.nl/images/ACD-300-1000.jpg ). Maar ik vind niet echt iets via Google, en ook heb ik niet onmiddellijk een idee van welke zoekterm te gebruiken.

Ik veronderstel dat het wel te vinden moet zijn, maar kom na een paar uur zoeken niet echt een stap verder. Heeft iemand een idee of dat verkocht wordt, of wat de officiele benaming daarvoor is. Het zou moeten plaatsen hebben voor een PCB'tje en een Relais. Maar de type's zullen waarschijnlijk gekozen worden aan de hand van de plaats in de behuizing.

Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piepersnijder
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zo iets:

Stekerbehuizing

[ Voor 26% gewijzigd door Piepersnijder op 13-01-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie! Het was inderdaad zoiets, maar kon niets vinden!