Toon posts:

Netwerkkaart has gone mad! =P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola.. hey ff een probje..

M'n NIC doet echt superweird.. meestal doet ie 't gewoon niet alhoewel m'n HUB's LEDjes wel altijd branden.. en soms als ik 'm uitzet en daarna weer aan doet ie 't.. maar dat gebeurd zelden.. maar 't is altijd nogal willekeurig.. ikzelf denk dat 't iets te maken heeft met electriciteit ofzo van m'n mobo.. want hij doet 't over al m'n PCI slots.. maar ik weet echt geen ASS van hardware..

anyone hier slim genoeg om me te helpen uit dit irritante gedoe want het is m'n apacheserver =D

Alvast onwijs bedankt!

-Jordi

Verwijderd

Ik heb soms last van zo'n probleem in windhoos. Je moet elke vorm van power-management uitschakelen, dan gaan de nic's niet meer slapen. Na het uitschakelen van power-dinges, moet je je pc rebooten.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op donderdag 07 juni 2001 22:56 schreef algabra het volgende:
Ik heb soms last van zo'n probleem in windhoos. Je moet elke vorm van power-management uitschakelen, dan gaan de nic's niet meer slapen. Na het uitschakelen van power-dinges, moet je je pc rebooten.
je haalt de woorden uit mijn mond..

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Kan ook een stervende NIC zijn ...
Heb een 3com gehad met zelfde probleem; omgewisseld en probleem weg ..

(voordeel van 3com; (vrijwel) levenslange garantie )

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
nah ik heb er ook een andere nic ingekeilt maar die deed precies 't zelfde... bovendien heb ik ook m'n 3dkaart eruit moeten jensen omdat ie (ik denk door 't zelfde probleem) niet functioneerde...