Toon posts:

[SONY PS4] Playstation 4 mogelijk uit de handel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.846 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor net via een vriend van mij die bij Sony werkt dat de ps4 waarschijnlijk uit de handel moet vanwege patentschending en valse marketing. Dit kan tot effect hebben dat er geen spellen meer voor de ps4 gemaakt zullen worden en ondersteuning vervalt.
Ik heb net een ps4 en baal hier flink van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat denk je zelf? :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Niet druk maken, gaat toch nooit gebeuren...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 07:07
Zo ver zal het niet komen, als ze een patent schenden moet de tegenpartij de patent aan hun verkopen tegen een redelijk bedrag of een boete. Sony zal i.d.g. wel betalen, denk ik.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel staat al vast het is slechts nog dat ze het moeten aankondigen. Maar playstation 4 is officieel afgelopen en wordt niet verder meer ondersteunt. Third party developers hebben alle ontwikkeling al stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 09:20
i smell trolls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:42
Ik hoorde dit net ook van een neefje van een kennis van mij. Maar volgens mij ben je een beetje aan het trollen. Zo niet kan dit ook in het PS4 topic.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

post anders eens een bron ipv zulke vage uitspraken te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 10:57
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar puur uit nieuwsgierigheid. Om welk patent zou het dan moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
SirDarkAngel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:22:
Ik hoorde dit net ook van een neefje van een kennis van mij. Maar volgens mij ben je een beetje aan het trollen. Zo niet kan dit ook in het PS4 topic.
Haha. Volgens mij troll jij net zo hard. "Het neefje van een kennis van mij."

De vriendin van de dochter van de slager zegt ook dat de Xbox One een flop was. Ik geloof dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:16
lol, wel een leuke grap.
Maar natuurlijk compleet bullshit.

En daarvoor maak je dan een account aan hier :D

[ Voor 29% gewijzigd door Arjant2 op 13-01-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

PS4 gaat niet uit de handel, dan betaald sony gewoon een smak geld en dan klaar.
De naam PS4 is veel te groot daarvoor

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonnieX
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-04 21:57
Ik heb het ook gehoord!
Ik koop je PS4 wel over voor een vriendenprijsje van 50 euro, die bakken zijn straks echt niks meer waard. Stuur me maar een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat ik gelijk weer voor troll en allerlei scheldwoorden uitgemaakt wordt. Had de mensen toch wel wat volwassener ingeschat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had mensen met zulke 'geruchten' ook wat hoger ingeschat, bronnen, links, etc.. ipv 'van een vriend'. Staan we op dat vlak weer gelijk :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat jij met zo'n zwak excuus iemand helemaal verrot schelden goedpraat zegt al genoeg. Heel zielig wat hier gebeurd. No good deed goes unpunished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Door het gebrek aan bronnen maar snel een slachtofferrol aannemen; het is een kunst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

1 april is pas over 3 maanden ...

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:44:
Dat jij met zo'n zwak excuus iemand helemaal verrot schelden goedpraat zegt al genoeg. Heel zielig wat hier gebeurd. No good deed goes unpunished.
Je wordt één keer een troll genoemd. Niets meer, niets minder.

Als je een topic maakt met zo duidelijk ongefundeerde geruchten (als je het al een gerucht mag noemen) dan kan je hier of daar een reactie verwachten dat je poep praat, want dat doe je namelijk ook ;-)

Je wordt niet verrot gescholden, je laat alleen zo her en der wat bullshit alarmpjes afgaan.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonnieX
@Xibitje: Waar wordt je dan verrot gescholden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal flink trappen op de TS, lekker schelden en etteren. Lijkt wel een fok topic dit. Jammer dat er zo met mensen omgegaan wordt die gewoon relevante informatie delen. Had dit niet verwacht. Best zielig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

obvious troll evolved into supertroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ga alstublieft op het viva forum lopen janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonnieX
Vraag je vriend dan welk patent en geschonden wordt en welke 'valse marketing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar ik ben vroeger ontzettend veel gepest en wat hier gebeurd maakt mij heel erg verdrietig. Zijn jullie volwassenen of kinderen? Waarom moet ik het zo ontgelden? Waarom is het nodig om mij proberen kapot te maken en volledig te vertrappen? Is dit jullie manier van omgaan met mensen die jullie proberen te helpen? Waarom word ik zo behandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonnieX
Vraag je vriend dan welk patent er geschonden wordt en welke 'valse marketing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Laatst online: 21-09 14:38
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:51:
Sorry hoor maar ik ben vroeger ontzettend veel gepest en wat hier gebeurd maakt mij heel erg verdrietig. Zijn jullie volwassenen of kinderen? Waarom moet ik het zo ontgelden? Waarom is het nodig om mij proberen kapot te maken en volledig te vertrappen? Is dit jullie manier van omgaan met mensen die jullie proberen te helpen? Waarom word ik zo behandeld?
wie hapt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:26
Gewoon die mafkees bannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
idd, weg met xibitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok laten we nu het topic maar met rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

zielig dit... ga ergens anders de fora wat verpesten AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even met mijn vriend gebeld en hij komt net uit een vergadering met hoge mensen binnen Sony. Schijnt dus dat het met de touchpad te maken heeft en de gpu. Die moeten aangepast worden alvorens de verkoop weer door mag gaan. Hij verwacht dat dit het einde is van de ps4 en iedereen het apparaat in kan leveren tegen 15% van de winkelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mag ik vragen waarover je het in godsnaam hebt? Ik zie niemand schelden, of lees ik ergens faliekant overheen?

Met dit soort topics roep je in ieder geval ontzettend veel sarcasme over je af, dus post het de volgende keer gewoon in het PS4 topic, of kom met een valide bron in plaats van de neef van je oma's achtercavia.
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:53:
Ik heb even met mijn vriend gebeld en hij komt net uit een vergadering met hoge mensen binnen Sony. Schijnt dus dat het met de touchpad te maken heeft en de gpu. Die moeten aangepast worden alvorens de verkoop weer door mag gaan. Hij verwacht dat dit het einde is van de ps4 en iedereen het apparaat in kan leveren tegen 15% van de winkelprijs.
Vreemd, ik zit net met Kaz Hirai en de PS4 gaat als een trein, zegt hij.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 13-01-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

respect! _/-\o_

ps je weet dat je via de frontpage nieuws kan indienen?

[ Voor 5% gewijzigd door it0 op 13-01-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Hoe snel gaan ze deze topic sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Dat is gek, want ik heb net mijn opa gebeld en die kwam ook net toevallig uit een vergadering met nog net iets hogere mensen van Sony.

Hij zei dat de PS4 nog 123642734 jaar support blijft houden en dat als je je PS4 vastpakt, voor een spiegel een rondje draait, terwijl je 17x halakoekazapalapa zegt, dat er dan een heel klein kaboutertje komt die je een PSVita, €21,60 en 2 pakjes sigaretten geeft.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Ik hoorde net van een kennis van mijn oom dat Sony de PS4 moet gaan terugclocken, de gpu zou te krachtig zijn in vergelijken van de Xbone.

Zou je het nu zwaar kunnen gaan hebben en/of staat er zweet op je voorhoofd: http://www.flekszorg.nl/sekszorg.php

[ Voor 29% gewijzigd door tweegroenethee op 13-01-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjonnieX
Ik had je al 25% geboden! Doe het nu het nog kan.
Of een andere tip:
http://www.ggznederland.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
Ik moest lachen. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Justdoit op 13-01-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Mag ik vragen waarover je het in godsnaam hebt? Ik zie niemand schelden, of lees ik ergens faliekant overheen?

Met dit soort topics roep je in ieder geval ontzettend veel sarcasme over je af, dus post het de volgende keer gewoon in het PS4 topic, of kom met een valide bron in plaats van de neef van je oma's achtercavia.

[...]

Vreemd, ik zit net met Kaz Hirai en de PS4 gaat als een trein, zegt hij.
Waar ik het over heb? Hoe ik hier als een gore oude straathond behandeld wordt misschien? Ik kom hier om mijn mede tweakers te informeren en wordt gewoon genadeloos vertrapt en bespuugd voor wat ik doe. Nou sorry hoor maar daar had ik even niet op gerekend. Ik steek mijn nek uit hier om jullie inside info te geven en dan dit. Ik krijg gelijk weer herinneringen van vroeger in mijn hoofd waar klasgenoten mij keihard sloegen omdat ik anders was. Sorry maar ja dat doet pijn. Heel veel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Waar ik het over heb? Hoe ik hier als een gore oude straathond behandeld wordt misschien? Ik kom hier om mijn mede tweakers te informeren en wordt gewoon genadeloos vertrapt en bespuugd voor wat ik doe. Nou sorry hoor maar daar had ik even niet op gerekend. Ik steek mijn nek uit hier om jullie inside info te geven en dan dit. Ik krijg gelijk weer herinneringen van vroeger in mijn hoofd waar klasgenoten mij keihard sloegen omdat ik anders was. Sorry maar ja dat doet pijn. Heel veel pijn.
Mede tweakers? echt niet, je hoort niet bij onze club hoor! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:38
greyfox1987 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Dat is gek, want ik heb net mijn opa gebeld en die kwam ook net toevallig uit een vergadering met nog net iets hogere mensen van Sony.

Hij zei dat de PS4 nog 123642734 jaar support blijft houden en dat als je je PS4 vastpakt, voor een spiegel een rondje draait, terwijl je 17x halakoekazapalapa zegt, dat er dan een heel klein kaboutertje komt die je een PSVita, €21,60 en 2 pakjes sigaretten geeft.
Ik hoorde dat het geen kabouter was maar een troll en 2 pakjes kauwgom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Kom eens met voorbeelden in plaats van zo ontzettend te overdrijven. Quote eens iemand bijvoorbeeld. Ik zie namelijk niks, behalve dat jij je ontzettend aan loopt te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Iedereen die een PS3 heeft en een PS4 wil kan deze gratis ophalen! Bij Sony!

Ik hoorde dit net van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
Liteiten schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:59:
Iedereen die een PS3 heeft en een PS4 wil kan deze gratis ophalen! Bij Sony!

Ik hoorde dit net van een vriend.
Top! bedankt voor de tip, gaan we gelijk regelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:41
Afbeeldingslocatie: http://bilder.hifi-forum.de/medium/5455/not-sure-if-troll_87222.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
Ik hoor net van een vriend dat de PS4 is gehacked. Gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeg, stelletje kleuters, dat je een "fout" topic vindt is één ding maar moeten jullie nou écht zo reageren? Maak dan een topicreport en negeer het. Jullie zijn hier met zijn allen fouter bezig dan de topicstarter. :/

Xibitje: ik heb geen idee of je aan het trollen bent of dat je oprecht denkt dat Sony de PS4 uit de schappen gaat halen, maar in beide gevallen: één bron is geen bron en zoals je ziet bekritiseren mensen dat, en terecht. Dit topic gaat dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ok, ik ben erover uit: je bent wél een troll en bent daar eerder al voor geband. Dit account gaat ook op slot, als je weer gebruik wil maken van het forum heb je destijds instructies gehad over hoe en wanneer je je ban ongedaan kan laten maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.