Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:51:
Sorry hoor maar ik ben vroeger ontzettend veel gepest en wat hier gebeurd maakt mij heel erg verdrietig. Zijn jullie volwassenen of kinderen? Waarom moet ik het zo ontgelden? Waarom is het nodig om mij proberen kapot te maken en volledig te vertrappen? Is dit jullie manier van omgaan met mensen die jullie proberen te helpen? Waarom word ik zo behandeld?
Mag ik vragen waarover je het in godsnaam hebt? Ik zie niemand schelden, of lees ik ergens faliekant overheen?
Met dit soort topics roep je in ieder geval ontzettend veel sarcasme over je af, dus post het de volgende keer gewoon in het PS4 topic, of kom met een valide bron in plaats van de neef van je oma's achtercavia.
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:53:
Ik heb even met mijn vriend gebeld en hij komt net uit een vergadering met hoge mensen binnen Sony. Schijnt dus dat het met de touchpad te maken heeft en de gpu. Die moeten aangepast worden alvorens de verkoop weer door mag gaan. Hij verwacht dat dit het einde is van de ps4 en iedereen het apparaat in kan leveren tegen 15% van de winkelprijs.
Vreemd, ik zit net met Kaz Hirai en de PS4 gaat als een trein, zegt hij.
[
Voor 25% gewijzigd door
bram1984 op 13-01-2014 13:55
]