Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Darkmystica
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-10 21:28
Beste Tweakers,

Op het moment ben ik bezig om mijn MCSA 2012 certificaat te halen. Nu werk ik met VMWare Workstation maar zou hier graag een dedicated server voor willen. Nu vraag ik mij af wat jullie zouden aanraden: ESXi of Windows Server 2012 met Hyper-V?

Als ik zelf een server zou bouwen, zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Hardware die niet ondersteund wordt etc.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mocht je ook willen gaan testen met Live Migration en zo : Hyper-V. Die kan dat zonder Shared Storage. ESXi kan dat niet!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
DennusB schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:46:
Mocht je ook willen gaan testen met Live Migration en zo : Hyper-V. Die kan dat zonder Shared Storage. ESXi kan dat niet!
Vanaf vSphere 5.1 kan dat wel. Al heb je daarvoor wel vMotion nodig wat niet ondersteund is in de gratis versie.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Kom op, we verwachten wel enige inzet van jou. Dit is Professional Networking & Servers en dat is niet bedoeld voor een thuisomgeving om op te leren. Probeer gewoon het e.e.a., daar leer je het meeste van.

Dit topic is gesloten.