Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beetje aan het overclocken, toen ik bedacht dan ik me af vroeg wat de hoogste overclocking is tot nu toe mijn cpu haald (lucht gekoeld) 4,500 Ghz

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-02 21:43
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
ik ben een beetje aan het overclocken, toen ik bedacht dan ik me af vroeg wat de hoogste overclocking is tot nu toe mijn cpu haald (lucht gekoeld) 4,500 Ghz
Eerst zou ik je vraag in (enigszins) duidelijk Nederlands met correcte interpunctie en met hoofdletters willen hebben. Na meerdere keren lezen is het mij niet duidelijk of dit een opmerking is of een vraag.
Verder heb ik werkelijk geen idee wat voor CPU je hebt, kan namelijk niet in je kast kijken.

Maar misschien heb je wat aan de volgende site (als ik je vraag interpreteer als "wat is de hoogste kloksnelheid die met mijn type CPU gehaald is"): http://hwbot.org/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat ligt natuurlijk flink aan de CPU.
9GHz is al wel een keer gehaald met een Pentium 4 ofzo, maar dat ga je met een nieuwe i5 echt niet halen.

Verwijderd

Topicstarter
oke oke een cpu intel celeron, ja ja heb je heb mooi. haald lucht gekoeld 4,500 GHZ ja ik vroeg me af , wat ik de hoogste clocking van een cpu.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar dat is fucking snel

Verwijderd

TERW_DAN schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:29:
9GHz is al wel een keer gehaald met een Pentium 4 ofzo, maar dat ga je met een nieuwe i5 echt niet halen.
:P

En was het 24/7 bruikbaar of kon je de gehele set na afloop wegdonderen?

Verwijderd

Topicstarter
nee werkt nog, speel nog eurotrucksimulator2 minimum eisen moet je eens zien op de site www.eurotrucksimulator2.com

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:31:
[...]

:P

En was het 24/7 bruikbaar of kon je de gehele set na afloop wegdonderen?
Nee, dat zijn echt van die wereldrecordbrekers waarna die CPU en het moederbord waarschijnlijk hun beste tijd gehad hebben.

Maar dat soort configs zijn ook helemaal niet interessant om mee te werken.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
TERW_DAN schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:29:
Volgens mij gingen de P4's 'maar' tot 8Ghz.
Laatste bij mij bekende record: http://rog.asus.com/19578...-is-the-fastest-ever-cpu/
Maar dat record is alweer 1 jaar oud.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-02 20:03
Er heeft ooit een record van 8.4ghz ofzo gestaan op een P4 630 of 631. Die heeft jarenlang het wereldrecord in handen gehad. Die FX hierboven heeft dat record afgenomen na een stuk of wat jaren!

Ik heb zelf nog zo'n P4 liggen van dat record brekende model. Overclockmonsters zijn het, heb 'm tot 4.7ghz gekregen op lucht, toen wilde het moederbord niet harder meer.

Vorige eigenaar van die cpu van mij heeft 7.2ghz gehaald op dry ice
Pagina: 1