Hallo,
Ik heb een paar weken terug een vraag hier op het forum gesteld en heb ik niet echt antwoord gekregen.
Ik heb tijdje terug de volgende HTPC in elkaar gerdaaid:
Nou heb ik het volgende probleem.
Als ik een procces start is er een hoge piep te horen. Deze piep komt van mijn moederbord (rond het CPU gedeelte vandaan) en van de voeding. Als ik hem idle heb staan is er geen piep te horen maar zodra ik een film start of spel aan doe of wat aan het streamen ben begint er een hoge piep.
Ik heb en mijn moederbord en mijn voeding al teruggestuurd en vervangen, heb deze nieuwe er weer in geschroefd en tot mijn spijt is de piep er alweer.
Mijn vraag nu, Wat is het? waar komt het vandaan? kan ik er wat aan doen?
Bedankt voor de hulp alvast!
Ik heb een paar weken terug een vraag hier op het forum gesteld en heb ik niet echt antwoord gekregen.
Ik heb tijdje terug de volgende HTPC in elkaar gerdaaid:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 57,- | € 57,- |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Silverstone Milo ML04 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 30,99 | € 30,99 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | Crucial BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 71,44 | € 71,44 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,80 | € 32,80 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 79,50 | € 79,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 527,05 | |
Nou heb ik het volgende probleem.
Als ik een procces start is er een hoge piep te horen. Deze piep komt van mijn moederbord (rond het CPU gedeelte vandaan) en van de voeding. Als ik hem idle heb staan is er geen piep te horen maar zodra ik een film start of spel aan doe of wat aan het streamen ben begint er een hoge piep.
Ik heb en mijn moederbord en mijn voeding al teruggestuurd en vervangen, heb deze nieuwe er weer in geschroefd en tot mijn spijt is de piep er alweer.
Mijn vraag nu, Wat is het? waar komt het vandaan? kan ik er wat aan doen?
Bedankt voor de hulp alvast!