Een goedenavond tweakeraars!
heb ongeveer 2 jaar geleden mijn eerste eigen pc gemaakt, toen der tijd een topding. ondertussen gaat alles nog wel maar niet vlekkeloos.
Dit is wat ik toen samen heb gesteld met jullie hulp, mijn dank is nog steeds groot
Heb er ondertussen wel al een ssd in zitten gelukkig
ik loop al een tijdje te bedenken wat ik moet doen, hier de opties die ik zelf heb bedacht:
1) Ik koop een nieuwe videokaart (gtx760/770 2g) en laat de rest zoals hij is.
2) ik koop de videokaart en een nieuwe cooler voor mijn i5 en ga die proberen te overkclocken. (miss ook nieuwe kast)
3)alles weg en compleet nieuw.
ik wil weer wat meer kracht, merk met arma 2 dat het toch niet allemaal zo lekker gaat, en wil trouwens gta5 proof zijn
Is mijn i5 een bottleneck als ik mijn videokaart upgrade? en kan mijn voeding een betere videokaart aan + overclocken van de i5?
Ps. hij zit nu in de schattige antec 300
heb ongeveer 2 jaar geleden mijn eerste eigen pc gemaakt, toen der tijd een topding. ondertussen gaat alles nog wel maar niet vlekkeloos.
Dit is wat ik toen samen heb gesteld met jullie hulp, mijn dank is nog steeds groot
Heb er ondertussen wel al een ssd in zitten gelukkig
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Asus P8P67-M (3.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Iiyama E2473HDS-B1 Zwart | € 169,- | € 169,- |
| 3 | Nexus Real Silent Fan, 120mm | € 7,25 | € 21,75 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 72,80 | € 72,80 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 64,54 | € 64,54 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 507,09 | |
ik loop al een tijdje te bedenken wat ik moet doen, hier de opties die ik zelf heb bedacht:
1) Ik koop een nieuwe videokaart (gtx760/770 2g) en laat de rest zoals hij is.
2) ik koop de videokaart en een nieuwe cooler voor mijn i5 en ga die proberen te overkclocken. (miss ook nieuwe kast)
3)alles weg en compleet nieuw.
ik wil weer wat meer kracht, merk met arma 2 dat het toch niet allemaal zo lekker gaat, en wil trouwens gta5 proof zijn
Is mijn i5 een bottleneck als ik mijn videokaart upgrade? en kan mijn voeding een betere videokaart aan + overclocken van de i5?
Ps. hij zit nu in de schattige antec 300