[fp/feat] Filter-optie "Ondersteunt DD-WRT" bij routers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametheus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-11-2020
Lieve Devvers,

Bij het aanschaffen van een nieuwe router is voor mij persoonlijk alleen van belang hoe snel de bedrade aansluitingen zijn, en of ik er DD-WRT op kan installeren. Voor het eerste bestaat in de pricewatch al een filteroptie, maar voor het tweede niet, wat resulteert in een hoop ge-heen-en-weer tussen Tnet en de apparaatdatabase van DD-WRT. Het extra vinkje "hier kan DDWRT op" zou me dit besparen.

Ik hoor graag of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik denk dat het er wel van afhangt of de PW rekening houd met verschillende router-revisies. Het zou heel goed kunnen dat de eerste versie van een specifiek type router het niet ondersteund maar een versie verder juist wel, maar of de PW onderscheid maakt in versies/revisies, geen idee.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat mag de Pricewatch-crew beslissen. Hier zijn geen technische wijzigingen voor nodig :)

Dus ik verplaats dit topic van Lieve Devvers naar Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38

Mooijekind

Manager Product Content
Bij de specificaties van een product voeren wij alleen de standaard productgegevens van de fabrikant.
Of en eventueel welke alternatieve firmware er ook voor het product beschikbaar is zullen wij dus niet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Het is ook wel erg lastig hoor om even te Googlen [Naam Router] [DD-WRT] je kan moeilijk van Tweakers verwachten dat ze dit soort bijkomstigheden ook nog gaan vermelden.