Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jaimeeus
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11 20:39
Dag tweakers,

Na wat hopeloos gegoogle en gezoek op dit forum het antwoord niet kunnen vinden, en de frustratie is enorm. Ik heb een HTC One en ben er heel blij mee, en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, nog steeds niet, op 1 ding na. Ik kan de telefoon er weinig de schuld van geven, het is meer de app.
Mijn facebook app vindt het namelijk leuk om elke dag al m'n 'vrienden' opnieuw te syncen in m'n telefoon. het gevolg is hierdoor dat ik nu een kleine 35 duizend contacten in m'n telefoon heb staan, ik kan ze gelukkig verbergen, maar elke keer als ik m'n contacten open krijg ik weer een melding dat ik allemaal contacten kan samenvoegen in één contactpersoon (Het is waarschijnlijk wel bekend maar de one heeft de optie om als je iemand op twitter, z'n email, telefoonnummer, en op facebook hebt samen te voegen in 1 contact ipv 5 losse contacten). Ik heb app ops gedownload en facebook eigenlijk alleen toegang gegeven tot melding plaatsen en m'n camera, de rest mag de app geen toegang tot verkrijgen. Nu heb ik bij meer apps m'n toegang veranderd via app ops en die luisteren allemaal braaf, behalve de facebook app dus. M'n instellingen worden steeds veranderd, waardoor de app zichzelf weer toegang tot m'n contacten, waarna hij weer begint te syncen en ik dus whoop tie doo weer een volledige lading contacten binnen krijg en dit gaat een paar keer per dag door. Weet iemand hier een oplossing voor, want ik word er lichtelijk gestoord van. Ik vind de app heel fijn om te gebruiken en heel handig, maar dit is gewoon ronduit irritant. Ik hoop dat m'n verhaal een beetje te begrijpen is, mochten er vragen zijn wat ik bedoel zeg het gerust en hopelijk weten jullie een oplossing.

oh meteen roepen 'verwijder de app dan' heeft geen zin, ik wil eerst proberen of er een mogelijkheid is zonder de app te verwijderen :)

[ Voor 3% gewijzigd door jaimeeus op 12-01-2014 16:38 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 23:15
Verwijder de app wis alles weg en installeer opnieuw.

Ga naar instellingen van Android en klik op facebook (wel eer de app opstarten en inloggen) en haal de vinkje bij con acten synchroniseren weg.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
In Facebook contacten synchroniseren uit en in de Android instellingen ook lost het wel op. Je hebt alleen geen sync met fb meer. Hier trouwens zelfde probleem gehad op mijn Note 3

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• jaimeeus
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ok top dank jullie wel, dan los ik het op deze manier op!