Syrian Electronic Army breekt in op Microsoft-blog en Twitte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Dit draadje gaat wel erg politiek offtopic in het eerste draadje. Een beetje off-topic is niet erg, maar dit
1) is wel een erg groot draadje en 2) bevat allerlei onjuistheden en 3) dreigt een wellis-nietus verhaal te worden en 4) heeft al bijna racistische randjes (1 quote 'hunnie zandnikkers').

Normaliter stoor ik me er niet aan, maar dit gaat m.i. wel te ver en voegt ook helemaal niets toe aan het 'SEA hack' topic zelf ... Kunnen jullie a.u.b. eens kritisch kijken ?

[ Voor 3% gewijzigd door SKiLLa op 12-01-2014 15:00 ]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zie je reacties die niet goed staan? Ik zie het meeste op 0 staan namelijk, met ook een paar -1-moderaties. Heb je trouwens een linkje naar de racistische reacties? Die verdienen namelijk wel nader bestudeerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Hey RoD,

Ja, zie dat er inmiddels aardig gemodereerd is (heb het zelf ook gedaan), toen ik langskwam stonden delen nog op +1 en zelfs +2 (en slechts enkele op 0).

De 'zandnikker' post staat inmiddels alwel op -1:
MonkeeMKII in 'nieuws: Syrian Electronic Army breekt in op Microsoft-blog en Twitter-account'

Volgens mij bedoelt hij/zij dat juist cynisch, maar het komt het niveau zeker niet ten goede en mensen kunnen er weldegelijk aanstoot aan nemen ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In de context lijkt me dat geen post met racistische bedoelingen :) Gewenst is het niet, maar ik denk dat een -1 voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:32

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zojuist stond genoemde reactie weer op +1 en ik krijg hem zelf niet lager dan 0, misschien toch maar even fixeren?

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sorry maar dat woord is op geen enkele manier goed te praten in de huidige context.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1