Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 13:37
Hallo,

Ik moet weten of mijn laptop een spel aan kan maar ik heb een vraagje waarvan ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
1,5 GB RAM
Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en bewaarde games

dit zijn de eisen van de game en ze zijn niet echt hoog maar voor de processor die 2.4 GHz. ze geven altijd twee cijfers aan, de normale en met turbo. welke moet je op letten? bij mijn laptopje is dat 1.8 en 2.6 met turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 19:34
En wat voor laptop heb jij precies? Merk + model(nummer). Welk spel gaat het trouwens om?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
voor de meeste games kun je dat laten testen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k gebruik deze software eingelijk altijd voordat ik een game ga kopen
het komt wel altijd aardig in de buurt

http://systemrequirementslab.com/cyri

(of the wel can you run it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
ik weet niet precies welk merk/model want het is voor mijn zus die deze specs van haar laptop doorstuurde met de vraag of ik het wist? dus ik denk, ik vraag het hier maaar effe. volgens mij is het een sims( versie?)
ik dacht: gaat makkelijk maar ik google effe en toen vroeg ik het me wel effe af van die processor
Dus weet iemand of de processor genoeg kracht heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door TechHunter op 12-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:14
Hoe kunnen wij antwoord geven zonder te weten welke laptop het is? Het enigste wat je opnoemt zijn de specs van het spel? En de link van Mr.Famous kijkt zelf welke hardware er in de pc/laptop zit als je de test start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
@heggico, ik snap wat je bedoelt dus ik ga haar maar na die link verwijzen
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
http://www.mediamarkt.nl/...3,1054805.html?langId=-11
dit is de link van de laptop want ze snapt t programma niet maar ze stuurde wel de link. Ik hoop dat iemand mij nu kan vertellen of zij het kan draaien ivm proccessor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TechHunter schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:10:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1054805.html?langId=-11
dit is de link van de laptop want ze snapt t programma niet maar ze stuurde wel de link. Ik hoop dat iemand mij nu kan vertellen of zij het kan draaien ivm proccessor
heeft het windows 8 ? en ik denk dat je dan sims 3 bedoeld ?

minimale systeemeisen voor sims 3

CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]

CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista/7) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1) or Windows 7

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)

Features: Minimum attributes of your Video Card
Required
Icon Video RAM 128 MB
Icon Pixel Shader version 2.0

Free Disk Space
Minimum: 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:14
Die gaat de sims 3 wel draaien, maar waarom probeer je het niet gewoon? Dan weet je het zeker :)
Pagina: 1