Hey
ik ben architectuur student uit Belgie en op zoek naar een degelijke laptop rond de 900-1000 euro (max).
Deze zal vooral gebruikt worden voor autocad, photoshop en indesign.
Omdat de laptop telkens moet meegenomen worden van en naar mijn lessen mag hij ook niet te groot zijn.
De accu is van minder belang aangezien ik vaak op netstroom werk.
Wat er minimum in zou moeten:
- snelle processor voor autocad, ...
- minimum 6gb ram geheugen
- geen al te groot scherm (kleiner dan 17 inch)
- hdmi uitgang voor extra scherm thuis
- SSD (of uitbreidbaar binnen het budget)
Zelf weet ik niet zo bijzonder veel van laptops af, buiten de basis, maar heb al eens rond gekeken op tweakers en het forum hier.
Zo was ik op de asus N56VB-S4061H terecht gekomen.
Door de mindere hardeschijf zou ik deze uitbreiden met een SSD.
Maar probleem zit hem nu dat ik deze laptop niet meer kan vinden in belgie met een azerty toetsenbord.
Ook op ebay kan ik het gepaste toetsenbord niet vinden, waardoor ik dus ook geen qwerty vanuit Nederland kan laten overkomen en het toetsenbord achteraf vervangen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen of andere suggesties doen?
Alvast bedankt!
ik ben architectuur student uit Belgie en op zoek naar een degelijke laptop rond de 900-1000 euro (max).
Deze zal vooral gebruikt worden voor autocad, photoshop en indesign.
Omdat de laptop telkens moet meegenomen worden van en naar mijn lessen mag hij ook niet te groot zijn.
De accu is van minder belang aangezien ik vaak op netstroom werk.
Wat er minimum in zou moeten:
- snelle processor voor autocad, ...
- minimum 6gb ram geheugen
- geen al te groot scherm (kleiner dan 17 inch)
- hdmi uitgang voor extra scherm thuis
- SSD (of uitbreidbaar binnen het budget)
Zelf weet ik niet zo bijzonder veel van laptops af, buiten de basis, maar heb al eens rond gekeken op tweakers en het forum hier.
Zo was ik op de asus N56VB-S4061H terecht gekomen.
Door de mindere hardeschijf zou ik deze uitbreiden met een SSD.
Maar probleem zit hem nu dat ik deze laptop niet meer kan vinden in belgie met een azerty toetsenbord.
Ook op ebay kan ik het gepaste toetsenbord niet vinden, waardoor ik dus ook geen qwerty vanuit Nederland kan laten overkomen en het toetsenbord achteraf vervangen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen of andere suggesties doen?
Alvast bedankt!