Hallo,
Dit is mijn hardware:
Dell XPS 15 L521X
Intel Core i5
4GB RAM
500GB Sata HDD + 32 GB mSata SSD
Dat is wat ik gedaan heb:
1) Ik wou Windows 7 herinstalleren
2) Opgestart vanop installatie-DVD Windows 7, gaan harde schijven gevonden
3) In bios Sata Operation aangepast van Intel Smart Response Technology naar AHCI
4) In Windows' reparatiemodus gegaan --> command prompt --> SSD disabled --> acceleratie van elke HD uitgeschakeld
5) In bios Sata Operation opnieuw gewijzigd van Intel Smart Response Technology naar AHCI
6) Opnieuw geprobeerd om Windows 7 te installeren, deze keer werden alle schijven gededecteerd en de installatie was bijna geslaagd toen het op het einde foutliep; "Kan Windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd"
7) Heb een paar keer opnieuw opgestart, maar niets bleek te helpen...
Op dit moment kan ik m'n laptop helemaal niet meer gebruiken, dus alle hulp is van harte welkom!
Van harte bedankt bij voorbaat,
Stefan
Dit is mijn hardware:
Dell XPS 15 L521X
Intel Core i5
4GB RAM
500GB Sata HDD + 32 GB mSata SSD
Dat is wat ik gedaan heb:
1) Ik wou Windows 7 herinstalleren
2) Opgestart vanop installatie-DVD Windows 7, gaan harde schijven gevonden
3) In bios Sata Operation aangepast van Intel Smart Response Technology naar AHCI
4) In Windows' reparatiemodus gegaan --> command prompt --> SSD disabled --> acceleratie van elke HD uitgeschakeld
5) In bios Sata Operation opnieuw gewijzigd van Intel Smart Response Technology naar AHCI
6) Opnieuw geprobeerd om Windows 7 te installeren, deze keer werden alle schijven gededecteerd en de installatie was bijna geslaagd toen het op het einde foutliep; "Kan Windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd"
7) Heb een paar keer opnieuw opgestart, maar niets bleek te helpen...
Op dit moment kan ik m'n laptop helemaal niet meer gebruiken, dus alle hulp is van harte welkom!
Van harte bedankt bij voorbaat,
Stefan