Audio apparaat kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:50
Hallo.
Ik had onlangs mijn Sennheiser CX200 (gewone oortjes) geprobeerd tijdelijk uit te schakelen. Nu kan ik hem echter nergens meer vinden, in Windows 8. Ik heb ook bij Apparaatbeheer gekeken, maar daar staat hij volgens mij ook niet (ook niet als ik de verborgen apparaten weergeef).
Iemand een idee,waar ik hem kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

De naam van die oordopjes zal je nooit terugvinden in je os. Je moet op zoek naar een geluidskaart

staat je geluid niet gemute/zacht ?
kun je wel een uitgangsvolume instellen ?
heb ej niet per ongeluk gepaired met een a2dp apparaat ?

[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 12-01-2014 00:49 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Ja, bij apparaatbeheer > PC > Audio invoer & uitvoer?

2e vraag: nee
3e: ik kan gewoon rechtsonder het volume bedienen, maar in de mixer staan als apparaten alleen mijn monitor en "Digitale Audio". Ook deze heeft geen effect op de oortjes
4e: heeft dat iets met Bluetooth te maken? Heb nooit iets met bluetooth gedaan op deze pc...

[ Voor 72% gewijzigd door nino_070 op 12-01-2014 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:41
Rechtsklik op het audioicoon rechtsonder > afspeelapparaten > rechtsklikken en uitgeschakelde apparaten aanvinken

dit al geprobeerd? Je gaat inderdaad in alle waarschijnlijkheid niet de koptelefoon vinden, deze kunnen nogsteeds als luidsprekers oid worden weergegeven, dat ligt helemaal aan de geluidskaart.

kijk of er een programmatje van je geluidskaart op je pc draait. Die van realtek heet bijvoorbeeld 'audio manager'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Top, gelukt. Je moest doen wat jij zei en dan ook nog even zorgen dat ze worden weergegeven en dan weer aanvinken.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:29
Gewoon benieuwd: waarom had je de koptelefoon überhaupt uitgeschakeld in Windows? Jack eruithalen en/of mute was toch makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
De input van die jack zie ik niet zo goed in het donker (de computer staat ergens onder), dus dan had ik het licht weer aan moeten doen. Gewoon luiheid dus :P
Pagina: 1