• Hallfire
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05-2022
Hallo ik wil graag een 2e monitor aanschaffen zodat ik tijdens het gamen daar op kan kijken en iets heb aan staan ofzo.
En ik vroeg me af of ik dan performance issues zou krijgen in verband met de game want ik wil wel minimaal 60Fps hebben.
Ik speel vooral League of Legends
mijn specs zijn Amd FX-4100 en een Amd Radeon hd 6850 1gb dat zijn denk ik de enige relevante specs
o ja en beide monitors dan op 1900*1080

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:22

Thomg

Aww yiss

Als je lol nog steeds op 1 scherm speelt zal dit bar weinig uitmaken op je fps die je nu hebt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zal wel iets verschil inzitten, maar dat is dermate klein dat je daar niets van gaat merken. Of je nu 0.1 fps meer of minder haalt ga je niet zien.

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
2e scherm vreet amper performance, omdat er relatief niet veel gebeurd op dat scherm. (blijft toch hetzelfde beeld grotendeels.). Ik denk dat je misschien 5 tot 10 fps minder hebt en dan maak je het al bont met extra dingen draaien.

[ Voor 16% gewijzigd door Chrotenise op 12-01-2014 00:31 ]

• Hallfire
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05-2022
Chrotenise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:29:
2e scherm vreet amper performance, omdat er relatief niet veel gebeurd op dat scherm. (blijft toch hetzelfde beeld grotendeels.). Ik denk dat je misschien 5 tot 10 fps minder hebt en dan maak je het al bont met extra dingen draaien.
Chrotenise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:29:
Hoe zit het dan als ik bv een youtube fillmpje of een stream aanheb dan gaat het denk ik wel meer naarbeneden maar zo erg dat het onspeelbaar wordt denk ik toch niet of wel?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, dan zullen de prestaties wel iets inzakken, maar warschijnlijk niet tot het punt dat het onspeelbaar is, omdat dit soort dingen over het algemeen niet zo heel veel van je GPU vragen.

Het gaat anders zijn op het moment dat je op het ene scherm Furmark hebt draaien terwijl je op de andere probeert te gamen natuurlijk. Maar bij gewoon desktopwerk merk ik eigenlijk weinig verschil.
Pagina: 1