Goedendag allen,
Ik had vanmiddag al een topic gestart over een goede game monitor.
Deze is inmiddels met succes afgehandeld, en heb ook 'n keuze gemaakt.
Maar ik heb ook nog een TV nodig, oude is een tijdje geleden kapot gegaan, dat ding was 20 jaar oud
Ik zoek een televisie, met uitstekend beeldkwaliteit en waarop ik ook een Playstation 4 kan aansluiten!
Ik heb een tijd terug zelf iets gevonden: http://bit.ly/1iy1n19.
Voldoet in principe wel aan de eisen, maar heb liever dat er een paar extra mensen ook nog even naar willen kijken.
Ik sta open voor een aantal opties, aan dit moet het minimaal wel voldoen:
* 40 inch
* Prijs: tot 450,- lijkt me prima
* Liefst van het merk Samsung
* 1+ HDMI aansluiting(en)
* 100+ hz
Houd er rekening mee dat ik er ook een Playstation 4 op aan wil sluiten, moet dus wel een televisie zijn met weinig vertraging etc.
SmartTV functie hoeft er wat mij betreft niet op te zitten, als het erbij zit is het leuk maar als het er niet bij zit is het zeker niet jammer.
Ik hoop een aantal opties te zien, en ik hoop dat een aantal mensen ook even naar mijn linkje kijken!
Gaat mij gewoon puur om TV kijken en om er spellen op te spelen (via PS4)
Alvast heel erg bedankt, ben vanmiddag ook uitstekend geholpen dus verwacht dit maal niet anders
Groet, Nick
Ik had vanmiddag al een topic gestart over een goede game monitor.
Deze is inmiddels met succes afgehandeld, en heb ook 'n keuze gemaakt.
Maar ik heb ook nog een TV nodig, oude is een tijdje geleden kapot gegaan, dat ding was 20 jaar oud
Ik zoek een televisie, met uitstekend beeldkwaliteit en waarop ik ook een Playstation 4 kan aansluiten!
Ik heb een tijd terug zelf iets gevonden: http://bit.ly/1iy1n19.
Voldoet in principe wel aan de eisen, maar heb liever dat er een paar extra mensen ook nog even naar willen kijken.
Ik sta open voor een aantal opties, aan dit moet het minimaal wel voldoen:
* 40 inch
* Prijs: tot 450,- lijkt me prima
* Liefst van het merk Samsung
* 1+ HDMI aansluiting(en)
* 100+ hz
Houd er rekening mee dat ik er ook een Playstation 4 op aan wil sluiten, moet dus wel een televisie zijn met weinig vertraging etc.
SmartTV functie hoeft er wat mij betreft niet op te zitten, als het erbij zit is het leuk maar als het er niet bij zit is het zeker niet jammer.
Ik hoop een aantal opties te zien, en ik hoop dat een aantal mensen ook even naar mijn linkje kijken!
Gaat mij gewoon puur om TV kijken en om er spellen op te spelen (via PS4)
Alvast heel erg bedankt, ben vanmiddag ook uitstekend geholpen dus verwacht dit maal niet anders
Groet, Nick
[ Voor 7% gewijzigd door Jefixed op 11-01-2014 23:29 ]