Hi,
Ik zoek me suf. Ik heb een budget van max €1200.
Ik wil een ultrabook van max 2kg. De inhoud moet goed zijn. Haswell i5 cpu, minimaal Full HD resolutie. Ik dacht eerst aan 13", maar wil eigenlijk ook echt prettig kunnen werken. 15" lijkt me daarom ook nog wel wat.
Belangrijk:
- Haswell i5
- 128SSD
- Full HD resolutie IPS scherm
- 15" voor rond de 1.5kg
- Max €1200 en moet al beschikbaar zijn....
Minder belangrijk:
- Touch
- Superhoge resolutie
- Supergrote SSD
- Geen tablet functie
- Geen flip oid functie
Ik game niet. Ik kijk wel met plezier HD films. Verder gebruik ik de laptop tijdens reizen.
Eerst viel mijn oog op de Vaio Pro 13". Andere serieuze candidaat is de Dell XPS 13".
Ik weet alleen weinig af van de beschikbare 15" ultrabooks. Zijn er al een paar goede op de markt, of moet ik nog langer wachten op de echte toppers (met haswell etc)? Kunnen jullie wat moois aanbevelen?
Ik zoek me suf. Ik heb een budget van max €1200.
Ik wil een ultrabook van max 2kg. De inhoud moet goed zijn. Haswell i5 cpu, minimaal Full HD resolutie. Ik dacht eerst aan 13", maar wil eigenlijk ook echt prettig kunnen werken. 15" lijkt me daarom ook nog wel wat.
Belangrijk:
- Haswell i5
- 128SSD
- Full HD resolutie IPS scherm
- 15" voor rond de 1.5kg
- Max €1200 en moet al beschikbaar zijn....
Minder belangrijk:
- Touch
- Superhoge resolutie
- Supergrote SSD
- Geen tablet functie
- Geen flip oid functie
Ik game niet. Ik kijk wel met plezier HD films. Verder gebruik ik de laptop tijdens reizen.
Eerst viel mijn oog op de Vaio Pro 13". Andere serieuze candidaat is de Dell XPS 13".
Ik weet alleen weinig af van de beschikbare 15" ultrabooks. Zijn er al een paar goede op de markt, of moet ik nog langer wachten op de echte toppers (met haswell etc)? Kunnen jullie wat moois aanbevelen?