Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Versterker + speakers met als hoofddoel muziek in huiskamer

Pagina: 1
Acties:

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10
Hallo tweakers,

Nu ik net een mooi nieuw appartement heb gekocht en dus mijn oude studentachtige kamer ga verlaten, ga ik mijn oude en vertrouwde creatieve pro gamer g500 speaker set vervangen.

Ik wil voor in de woonkamer een mooie versterker met twee goede speakers kopen doe als hoofddoel het draaien van muziek zullen hebben. Het setje zal wel op de tv/blu-Ray aangesloten worden, maar het op redelijk volume naar muziek kunnen luisteren staat voor mij voorop.

Ik heb al een beetje zitten bladeren door het forum en ben een beetje de weg kwijt. Enerzijds lijkt een mooie sonos setup me wel wat, maar veel mensen beweren dat er voor het zelfde geld beter spul te kopen is.

Mijn budget is +/- 750 euro all in. Dat wil zeggen dat de kabels er dus ook bij in zitten. Een 2.0 of 2.1 systeem ben ik nog niet uit, graag hoor ik jullie aanbevelingen. Een subwoofer schijnt bij het kijken van films onmisbaar te zijn, is dit ook het geval als er veel dance / rap en RnB wordt geluisterd?

Groetjes

Hmr d:)b

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je gewoon nette speakers koopt, is een subwoofer zeker niet onmisbaar. Als je hard dreunende bassen wilt, is een (te hard gezette) subwoofer wel nodig en met films kijken is het zeker een toevoeging.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker kopen wat je wilt, twee speakers en een versterker. En de weg kwijt? Je bent nog niet eens ergens gaan luisteren als ik het zo zie. Zoals je weet, wordt dat in elk vergelijkbaar topic aangeraden, dus kleine verassing :P. Jij ook gaan doen :). Voor dat geld kan je een prima setje kopen.

Sonos kan, maar dan betaal je voor het gemak, de stijl en mooie integratie van spotify enzo. Verder prima spul, maar als je kijkt naar geld Vs geluid, is er inderdaad beter te krijgen (maar mogelijk niet zo'n mooi geintegreerd systeem).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp