Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Waar doe je dat in Win98?Op donderdag 07 juni 2001 22:53 schreef Randy het volgende:
euhm
priority van winamp wat hoger zetten kan misschien helpen
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Bleek dus aan de Virusscanner te liggen (InoculateIT) die vreet blijkbaar recources of zo
Zoals je wellicht gelezen hebt, heb ik daar al mee geklooid, wat niet werkte.... helaas.Op donderdag 07 juni 2001 22:53 schreef Randy het volgende:
euhm
priority van winamp wat hoger zetten kan misschien helpen
Ook geen virusmonitor draaien. Ik scan gewoon regelmatig, zonder een monitor.Op donderdag 07 juni 2001 23:05 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Heb ik ook last van... ook als ik bv een mpeg video speel of een divx...
Bleek dus aan de Virusscanner te liggen (InoculateIT) die vreet blijkbaar recources of zo
Dat wil ook nog wel eens helpen...
Ik zal het eens proberen. Eerder heb ik via wavemapper en hard een uitgang selecteren geen problemen gehad. Ik ben ook verbaasd dat deze ineens ontstonden. Ik ga het eventjes proberen! Bedankt!Op donderdag 07 juni 2001 23:21 schreef GraveR het volgende:
Heb je wel de DirectSound output plugin geselecteerd?
Dat wil ook nog wel eens helpen...
Prefs -> Input -> CD Plugin -> config
Uncheck "sample input from soundcard"
dit hielp bij mij met het probleem staat ook uitgelegt op de winamp.com site
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bedankt voor de tip! Ik had het nog nooit eerder uitgezet, maar het hielp me nu ook niet. Iig bedankt voor je hulp!Op donderdag 07 juni 2001 23:51 schreef ShadowBumble het volgende:
Bekent probleem doe dit :
Prefs -> Input -> CD Plugin -> config
Uncheck "sample input from soundcard"
dit hielp bij mij met het probleem staat ook uitgelegt op de winamp.com site![]()
![]()
![]()
In win98 heb ik er geen last van.
bv als ik scroll met ie ofzo. of een paar ie's tegelijk open
Het gebeurd niet altijd.. soms is.
Je moet de nieuwste drivers voor je videokaart installeren. Helpt dat niet, neem dan contact op met je videokaart-mannen, die horen 't te fixen voor je.
Ik heb de nieuwste drivers, maar het probleem ligt 'em ook niet in scrollen, maar als ik links aanklik (bijvoorbeeld nieuw forum openen). Bij scrollen gaat alles goed, da's het probleem niet. Het gaat erom dat het lijkt alsof IE zeer kort alle resources pakt. Maar winamp op hogere (zelfs hoogste) priority zetten helpt niet. Het is een beetje een wazig probleempje....Op vrijdag 08 juni 2001 08:04 schreef looskuh het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat ik dit probleem heb sinds ik voor het eerst een MP3'tje afspeelde, en het daarna met elke nieuwe videokaart opnieuw had, maar dat altijd als deze vraag ergens verschijnt ik altijd de eerste ben die 't antwoord geeft.
Je moet de nieuwste drivers voor je videokaart installeren. Helpt dat niet, neem dan contact op met je videokaart-mannen, die horen 't te fixen voor je.